26 fulla veckor

Precis hemkommen från Alex mormor och morfar.
Vi blev bjudna på kräftor till förrätt, hur gott som helst! Sen lasange till varmrätt. Trevligt!
Vi hämtade hem den underbart fina vaggan, så nu står den här. Det är en gammal vagga som Alex farmors man tillverkade när Alex låg i magen. Så den har Alex sovit i när han var liten bebis: )
Nu ska våran lilla bebis få sova där. Ska lägga upp både före och efter bilder på vaggen, Alex ska nämligen måla om den och jag ska köpa mina fina sängkläder.




http://www.lundmyr.com/


Idag vart det lite jobb dock var det bara 10 barn och vi var närmare 13 vuxna så jag tog ledigt för imorgon och på onsdag. Blir skönt med ännu mer ledighet. Börjar inte jobba förens den 7e igen.
Kanske blir det en sväng till Ikea, kanske inte. Vi får se! Är bra sugen på att börja shoppa lite nu.
Vad tycker ni är det dax?: )

Imorgon går jag in i vecka 27 känns helt galet då det inte var länge sen jag var typ  i vecka 12. Tiden går otroligt snabbt. Nu är det bara 3 månader kvar, förstår ni hur kort tid det är. "Typ som ett sommarlov" som jag sa till Alex idag i bilen: )

Tänkte jag skulle skriva lite siffror om mig och min älskade Alexander

25/7-03 Blev vi tillsammans
1/10-06 Blev vi sambos
6/2-09 Förlovade vi oss
20/6-09 Testade vi positivt
1/9-09 Köpte vi radhus
27/10-09 Såg vi lilla miraklet (UL sös)

5/4-10 Hoppas vi få träffa dig!



Jag har aldirg känt så starkt för någon som jag känner för Alex och nu när jag väntar hans barn ser jag honom med andra ögon. Han ska nu inte bara vara min närmaste, käraste utan han ska även bli pappa till mitt barn.
Tänk att jag hade sån tur att hitta en sån fin människa att dela mitt liv med.
Jag längtar efter den lilla, jag längtar efter att få skåda mina sidor i den lilla individen men jag längtar också mycket efter att få skåda likheten mellan Alex och barnet. Är så svårt att förklara vad jag menar, men jag säkert att det är någon som förstår eller?: ) 
Jag älskar min lilla familj och jag känner mig så lyckligt lottad!




Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Mosan

Hej finaste Liza!



Ledsen att det har sinat på komentarer men jag har börjat läsa din UNDERBARA blogg på mobilen!



Jag måste bara säga: du är så härlig Liza o jag har aldrig träffat någon som är så fylld av kärlek som du är! Varje gång man läser din blogg blir jag varm i kroppen.... O lycklig!!! Tack för att du är så genomgod!



Jag hoppas verkligen på en träff snart(jag är oxå ledig till den 7e så det vore verkligen kul i ses)



puss hjärtat

2009-12-29 @ 11:04:16
Postat av: My

Va fint du har skrivit Liza, blir rörd av det du skriver om Alex :) Ni är fina ihop och kommer få en superfin liten familj :)



Kram My

2010-01-02 @ 19:06:27
URL: http://pysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0