Ensam hemma

Alex är iväg på julbord ikväll och jag är ensam hemma med hunden och magen.
Snart hoppas jag att Sofia ringer och vill gå på promenad. : )
Jag har fått lite förfrågningar angående magbilder här på bloggen, vi har varit jätte dåliga på att kort då det är så mörkt ute nu och bilderna blir enligt Alex inge bra... 
Men nu i helgen ska vi ordna det. Jag tog faktiskt lite egna bilder idag dock inte så bra men ändå ett litet smakprov på min kula: )



Idag har jag fått många kommentarer om min mage på jobbet.
" Nu syns det ju verkligen att du inte bara ätit bullar" "Har du svalt en fotboll"
Känns skoj att magen växer och frodas.
På torsdag ska jag till barnmorskan igen och väga, mäta och lyssna på lilla Hjärtat!
Önskar man kunde spela in hjärtat bulta så ni fick höra.

Tiden går fort nu, snart "får" vi börja köpa och planera för vårt barn. Mycket har vi redan planerat men i huvudet snart får vi föra det till fingerspetsarna.

Imorgon är det fredag och bara en vecka kvar till Jullov på jobbet.
Ska bli skönt! Jag älskar verkligen julen hoppas bara snön kommer snart!  

Har börjat funderat på önskalistan:) men det är svårt.
Något jag önskar mig är ju presentkort på tittut.
http://tittutultraljud.se/

Vore super mysigt att få se den lilla/lille i magen och har man tur kanske man får följa med då man får vara 6 st i rummet under undersökningen.

Jag har också hittat en blogg med en tjej som målar egna tavlor skitfina.
http://smam.blogg.se/
Är lite intresserad av hennes tavla 3.Gravity

Nu ska jag göra mig redo för att möta kylan en stund tillsammans med Wilda och Sofia.


Wilda och jag förra Julen. Wilda med sin årliga jul-rosett : )

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Frida

men älskade vän, va tjock du är! va härligt, du ser ut att må så himla bra. jag måste komma och hälsa på dig snart!



puss

2009-12-11 @ 00:03:11
Postat av: Åsa Engström

Vad fin du är Liza! Ser fram emot att få se Wilda julfin i år med!



Kramar Åsa

2009-12-12 @ 16:59:45
Postat av: Anonym

jag dör vad fin du är med magen...

/alec

2009-12-12 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0