Besvikelse..

Tänk hur man kan få tiden att gå bara man har något framför sig. Och det har verkligen varit skönt med alla dessa mål speciellt för mig som trots att jag gått långt över mina tidigare graviditeter fortfarande känner en viss oro. Inte alltid med ibland kommer det över mig.
Idag var ett mål på vägen, få komma till barnmorskemottagningen och lyssna på lillens hjärta.
När Alex och jag väl kom dit stod det en stor lapp

MÅNDAG 23/11 BARNMORSKEMOTTAGNINGEN STÄNGD EFTER 15.00

klockan var då 15.10 och vi hade tid 15.15 och jag vet vad många tänker. Men nej jag är säker på detta,nog att jag varit lite vimsig men detta är jag hundra på.
Hittade någon stackars tjej som berättade att de var på möte och jag bad att min barnmorska skulle kontakta mig så fort som möjligt. Hoppas få en tid snart endå.

Men jag blir alltid så besviken att jag bara vill gråta som ett barn all ork och lust försvinner och jag vill typ bara sova. Men denna gång höll jag mig från att gråta. Kanske är det så att allt är bra och jag behöver hållas lite. Inte vara orolig utan bara vara. Kan det stämma?

Har iaf en tid 17/1 men vill komma dit innan det, får se vad hon säger när hon ringer!

Ska träna ikväll,så det blir skönt!Tänka på något annat!
Fanny kommer hit efter jobbet och Åsa kommer och hämtar oss vid 18.00

Nu ska jag sappa lite på tv och bara vila! Hörs snart igen!

Kärlek Liza



Kommentarer
Postat av: Åsa Engström

Hej Liza!

Jag tror att det är som du säger "att allt är bra". men jag förstår din besvikelse! Själv skulle jag ha lagtr mig där och väntat på att få höra hjärtljuden innan jag gått därifrån men du är lite coolare än mig! Kramar till er! Vi ses snart på gymet.det ska bli kul!

2009-11-23 @ 17:49:09
Postat av: mamma

Hej min älsklingsdotter!

Förstår din besvikelse men du ska se att du får

en ny tid snart! Ha en myskväll på gymmet!

Hoppas se dig på middag imorgon?

Jag älskar Dig!

kram

mamma

2009-11-23 @ 18:56:19
Postat av: Malin

Vad tråkigt gumman! Hoppas du får en ny tid innan den 17e. puss o kram

2009-11-23 @ 22:08:22
Postat av: Malin

Håller tummarna för att du får en ny tid! puss o kram

2009-11-24 @ 09:57:31
Postat av: Jannike

Ring och kräv att du ska få komma dit, berätta om din oro! Hon kommer förstå. Kram

2009-11-25 @ 12:24:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0