Första advent imorgon

Idag har jag och Alex haft en riktig pyssel dag. Vi gick upp vid 9, åt frukost, duschade och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi till Brisak för att handla lite julsaker. Det blev, strumpor, adventsstjärna, adventsljusstake, hyacinter m.m.

Nu håller vi på och bakar lussekatter, tittar på sunes jul och bara myser.

Ikväll ska Alex på maskerad och jag ska på glöggmys hos johanna. Ska bli jätte kul. Vet inte hur länge sen det var jag träffade Kattis som också ska dit. Tycker det är lite tråkigt att inte Alexandra kunde komma. Hade varit ett bra tillfälle att träffa henne med. Saknar de alla!

Idag var vi också inne på pinoccio, en second hand butik i hamnen. Det fanns massa fina små barnkläder. Men vi bestämde oss för att inte köpa något förens efter jul trots att allt var super billigt.
Ett litet undantag för.. Amanda ska nämligen köpa björndräkten till miracles på måndag.



Idag har jag och Alex också pratat om att önska oss presentkort på http://www.tittutultraljud.se/
Vi vill ju gärna ta reda på vad det är för någon liten människa som bor i min mage.
Inatt drömde jag att vi var på en sådan undersökning och det var en liten flicka.
När jag berättade detta för Alex sa han: Och jag drömde att det var en pojke. Så vem vet?=)

Nu rör sig bebisen mer och mer. Igår när jag kände bebisen sparka på jobbet sa jag det till barnen runt mig och de vill genast känna. Och de kände, de kände den lille sparka. En flicka sa "det var första gången jag känt en bebis i magen"

Jag saknar alla mina vänner. Vart är ni? Det blir aldeles för sällan att man hörs eller ses.
Men jag saknar verkligen er. Ibland känner jag förmodligen precis som alla andra, mig lite ensam!

Dags att återgå till degen.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Det är jag som är alexandra..

Ja det va verkligen tråkigt att jag inte orkade komma, smärtan inom mig gör att jag blir handlingsförlamad..Jag lovar att vi kommer träffas en annan gång, om du vill...



Kärleks kram... /alec

2009-11-29 @ 00:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0