Imorgon åker Jag, Magen och Sofia på SPA!

Åh.. vad skönt med fredag speciellt denna fredag.
Idag har jag träffat älskade Ida som jag inte sett sen innan flytten. Jag saknar henne, hon är så snäll och omtänksam! Förr när jag bodde i hemmesta kunde hon komma hem till mig, tända lite ljus och pyssla om mina naglar. Fila, måla och göra fina. Man kan alltid lita på henne, en riktig vän helt enkelt!

Snart blir det middag hos pappa då min bror fyller 26.
Sen hem och packa för imorgon åker vi till skepparholmen på SPA jag och min bästaste kollega Sofia.

Schema:
Lördag

12.00 Hämta sofia och åka till skepparholmen
12.30 Checka in
12.45 Lunch
13.30 Sköna fötter Liza
15.00 Kurbad sofia
17.00 55 min ansiktsbehandling Sofia och Liza
19.00 Middag

Söndag
Morgon promenad kanske en simtur sen BRUNCH det jag längtar mest efter =)

Åh.. vad lyxigt det känns! Ska ta massa kort som jag lägger upp på söndag!

Nu behöver pappa hjälp med maten. Men ni vet nu vad jag gör tills vi hörs igen på söndag!



Kärlek Liza



Bilder från pappas 60 års middag på Grisslinge i Augusti.

Alex, Jag, Jim, Stoffe och Pappa


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var jättetrevligt o träffa dig Lizen min:) sjukt länge sen! Jag har saknat dig massor.

Jag kan komma hem till dig ngn dag snart och pyssla om dig och dina naglar;) Köpt kanonbra nagellack som vi kan laborera med:)Du är en av de bästa! Hoppas alt var bra på spa:t.

Vi hörs i veckan,

Puss o kram

2009-11-08 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0