Till morbror Jim=)

Jag har gett ett litet önskemål/förslag till min lillebror som ska bli morbror.
Har har ett band som vi bruakr gå och lyssna på, Artificial me.

Lilla miracles fick ett litet smakprov i fredags när vi var och lyssna. Och jag lovar det går inte att missa tror inte lillen i magen gjorde det heller. Den visste precis vart vi var.

Mitt önskemål eller förslag till jim är han ska göra ett "rockstar set" till bebben.
Med hörlurar, Baggyjeans, nitar, convers skor och en ball body där det ska stå "Jim är min morbror" fram och sen Artificial me på baksidan.
Designade ett förslag se vad coolt=)



Finns att beställa egen designade på
www.spreadshirt.net

Hur ballt vore inte det?

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Morbror Jim

2009-11-22 @ 21:21:21
Postat av: Morbror Jim

Vore awesome! ska kolla runt lite till bara !

2009-11-22 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0