Vad betyder dessa drömmar?

Idag har jag gått 22 fulla veckor. Tiden har gått snabbt men samtidigt extremt långsamt.
Jag tycker inte det händer så mycket, fast jag vet att det gör det.
Önskar bara att jag kunde släppa tankarna från detta en stund. Är ganska jobbigt att leva mitt i det samtidigt som det är en fantastisk upplevelse.
Just nu är jag inne i en period där jag drömmer väldigt mycket och intensivt. Mina drömmar är så verkliga att jag knappt vet skillnaden på dröm och verklighet.
Som jag skrev i tidigare inlägg drömde jag natten till lördag att vi var på UL och sjuksköterskan sa " Det är en sån som kommer bli farmor eller mormor" Alltså en flicka!
Inatt förlöste jag denna flicka själv. HELT själv! Det var inga problem den bara kom ut och jag klippte av navelsträngen och ringde till Alex och sa att han måste åka och köpa en vagn. "Den" kom tidigare en vi tänkt. Mamma var också där och satt hela tiden och frågade mig" hur gick det här till" "hur klarade du det själv" Min känsla var bara att det var inte så svårt.

1. Varför drömmer jag att det är en tjej? Är det för att jag omedvetet "önskar" det eller är det för att jag vet att det är det?

2. "Det var inte så svårt" Vad står det för?




Ja ibland önskar man att man kunde tyda sina drömmar. Är bra spännande.
Hoppas få bättre sömn inatt.

Igår var vi hemma hos en kompis till Alex, Joakim och hans flickvän, My. Vi vart bjudna på middag, super trevligt!
Snart är det vår tur att bjuda igen, dock brukar vi vara lite sämre på det. Men den här gången måste vi ta tag i det,lovar!

Snart kommer Fanny hit och äter middag sen ska vi ut och gå med Wilda. Mysigt!
I vanliga fall brukar vi träna på måndagar men jag har tyvärr börjat känna av ryggen eller svanken. Tror det är någon nerv i ryggen som trycker på. Vågar inte överanstränga den mer. Så det blir en lugn promenad med bästa vännen Fanny ist!

Har börjar funderat lite på julklappar. Är det någon som har ett tips på en julklapp för 150 kr som ska passa både kille/tjej ung som gammal.. Tipsa gärna mig?'


Kärlek Liza

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni får komma på middag hos oss också ju! :) jag vill att vi ska umgås mera!

2009-11-30 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0