17+0

Nu är det söndag igen ännu en vecka har gått, känns skönt!
Alex och jag tog kort imorse och när vi la de brevid varandra tycker vi att jag är aningen större förre veckan.
Kan bero på att v.15 och v.17 är tagna på morgonen och v.16 sent på kvällen. Vet inte om ni tycker man kan ana ett liv i min mage på bilderna men förhoppningsvis kommer vi se det så småningom.

Idag har vi varit vid brukshundsklubben och träffat Jocke, My och deras hund Melker. Var mysigt, solen sken och Wilda har busat sig trött. Vi hann även prova på agilitybanan.

Snart kommer nog Linnea och Noni (Molly och Iris) förbi och ska se på lägenheten, det blir kul att träffa dem. kanske borde städa lite innan.

Ikväll blir det playa del sol och mys i soffan!

Kärlek Liza

 


Kommentarer
Postat av: alec

Att känna sådan lycka för er skull när jag tittar på bilderna är obeskrivligt, du kommer bli en underbart varm och kärleksfull mamma, och vi ska inte glömma alex också, ni kommer vara bäst, vet du varför? För du ÄR BÄST LIZA, och ingen kommer någonsin betyda lika mycket som du har gjort under alla alla år. jag håller alla tummar och tår för att detta ska gå bra..



Massa kärlek

/värme alec

2009-10-21 @ 16:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0