18+0

Idag har jag gått 18 fulla veckor. Tänk vad tiden går fort och fortare lär det ju gå.Vi har tagit kort idag och det är inte stor skillnad. Hoppas att det börjar hände lite om några veckor. Lägger upp bilden ändå, lägger även upp första bilden vi tog. Någon skillnad? lite kanske? 


(Vänster bild vecka 15, Höger bild vecka 18)


När vi vaknade imorse och insåg att vi skulle ställa om klockorna vart dagen genast mycket längre.
Vi har städat hela lägenheten och snart ska jag åka hem till mammma och tvätta=) Haha..
Vi har nämligen ingen torktumlare(eller den står i förrådet) och med en hund som gärna ligger i sängen är det skönt att kunna torktumla sängkläderna så allt hundhår försvinner.
Tror wilda ska få följa med och leka med totte. Då blir hon glad!

Alex den lyckosten ska få åka på Walking with Dinosaurs på globen. Tror den är skitbra!

Jag skriver inte mer idag,ska försöka hinna skriva lite innan UL på tisdag.
Men på tisdag kväll kan ni förmodligen läsa hur det gått och om det gått bra kanske det ligger en lite bild här på miraklet.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: alec

wiiiee jag ser en mage :) en fin mage också...thihi..



man längtar ju så själv efter en bebbe när man läser allt du skriver, jag måste vänta några år pga mina mediciner som kan orsaka missfall och missbildning, jag måste även planera min graviditet extremt noga, hm känns förjävligt, men men, jag ska njuta av dina ord och dina bilder och känna lycka för din och alex skull OCH SJÄLVKLART SÖTWILDA :)



juste syster hälsar, hon såg dig när hon hämtade leo på dagis, holn blev lite ledsen över att du inte sa hej. :( men men..



Längtar efter UL bilder på ärtan i magen..

Puss på dig

Kram alec



kommer skicka ett sms till dig om min nya blogg jag haft ett tag men ingen av mina vänner fått läsa, om du vill såklart får du läsa så kan du skriva svar på mina kommentarer här i min blogg..

KRAM

2009-10-26 @ 12:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0