...fortsättning tidigare inlägg

Nu har vi kommit hem från middag hos mamma. Det var som alltid lika gott!

Som jag lovade tidigare idag kommer här lite bilder. Kanske inte så spännande än men jag hoppas det växer på sig för varje vecka som kommer. Lägger även upp förra veckans bild.



Skillnaden är inte stor men det känns.

Folk brukar prata om illamående, cravings osv. men något som fascinerar mig mer är det här med dofter.
Det låter som en myt att man känner dofter starkare än tidigare men det är det inte. Luktade på en kollega som provat en parfym, luktade bara snabbt från hennes handled. I fyra timmar gick jag runt med doften i näsan. Tvättade mig men det försvann inte.
Spännande allt som händer med kroppen under en graviditet. En kompis sa att vissa ändrar hårfärg m.m.
OM något sånt skulle hända mig och om man får önska så önskar jag att mitt hår blir lockigt tänk så vackert!

Idag ringde Alex lillesyster Amanda (Blivande faster) och frågade "när får man veta vad det blir?" 
Till saken hör att Amanda jobbar på Hm och just idag på barnavdelningen. "Det kliar i fingrarna" sa hon sen.
Det värmer ibland när jag tänker på hur bortskämda vi/barnet kommer bli, men det gör absolut inget alls!


Idag har Alex målat klart i köket, det sista projektet i vår nya-fina-mysiga-lägenhet! Jätte fint vart det.
Nu är resten mitt jobb, för det är jag som står för piffet=)

Strax, tända ljus, ta en bad och läsa en härlig tidning!
Imorgon är en ny vecka, Härligt!

Kärlek, Liza

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa Engström

Vad rolig du är! Lockigt hår! Ja man vet aldrig, efter Alex fick jag röda slingor i mitt hår.

Maximilian, vad säger ni om det? Kram Åsa

2009-10-11 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0