Härliga Lördag

Idag har vi hunnit med mycket:

- Tvättat och hängt tvätt
- Handlat blommor
- Planterat blommorna i ballkonglådan
- Dammsugit
- Träffat min vän Fanny
- Bäddat rent i sängen
- Träffat mamsen
- Krattat löv och gjort fint på framsidan
- Varit ute på höstpromenad med Alex och Wilda
- Duschat Wilda
- Badat

Jag och Wilda på höstpromenad

Känns skönt! Nusitter vi och väntar på att få bli bjudna på middag hemma hos mamma.

Kvällen igår var trevlig. Började med att mina bröder kom och hämtade mig då pappa redan var ute hos farmor och farfar.
Jag frågade om vi skulle stanna och köpa blommor till farfar.
-Farfar skiter väl i blommor svarade mina bröder nästan i kör.
Men det tror inte jag. men men...
När vi kom till ingarö precis innan vivo råkar stoffe köra upp på kanten och PANG sa det. Hela däcket small.
Så vi fick försiktigt köra in vid macken och börja mecka.
Fasen vad bra då kunde jag köpa mina blommor. =)

Jag vet att jag ska bli större. Men denna period är inte rolig när det kommer till kläder.
Jag ligger mittemellan gravidkläder och mina vanliga. Känner mig som en uppstoppad korv.
Mina favvoritplagg just nu är helt klart mina mjukisbyxor eller gravidjeansen.

Imorgon är det 17+0 härligt! Då kommer ny magbild, är själv nyfiken på om man kan se någon skillnad.
Och snart är det bara en vecka kvar till ni kanske kan få se det lilla miraklet här på bloggen. Håll tummarna!

Kärlek Liza



Kommentarer
Postat av: Åsa Engström (svärmor)

Vilken fin bild på dig och Wilda! Kram och må så gott!

2009-10-17 @ 21:47:42
Postat av: mamma

Hej sötnosar!

Svårt att säga vem som är sötast på bilden? Eller

är det fotografen? Ni är underbara alla tre!

Mysigt med middag igår!

Kram o ha en skön söndag!

Mammá

2009-10-18 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0