Mindre än en vecka kvar..

Idag är det Onsdag och jag är supertrött. Klockan ringde 6 imorse kändes som mitt i natten.
En promenad i mörkret till jobbet gjorde mig lite piggare, men sen efter lunch är det nästan natti natti för mig.

Vart super glad när jag kollade mailen idag och såg ett mail från min vän Moa.
Det var ett utskick angående jobb i jul. Jag tackade Ja till alla dagar utom vardagarna då jag själv jobbar.
Hoppas jag får må så bra att jag orkar jobba så mkt i jul Och hoppas jag får mycket paketinslagning.

Idag har Alex äntligen fått sin efterlängtade Tv-Bänk.
Så någon som är intresserade utav våran gamla för en billig peng är det bara att skrika till?



Någon som behöver en Tv-Bänk?  Längd:120cm, Höjd:49cm, Djup: 40cm..    Den blir din för en väldigt liten peng! :)

Jag har bokat in lite lyx för mig, tänkte passa på innan treskablifyra.
Jag och min kollega Sofia ska åka på SPA!! Vi har bokat, trerätters middag, kurbad, 55 min ansiktsbehandling och brunch dagen efter. Ska bli så mysigt!
Vi åker den 7-8 november.

Samtidigt som det känns som om det inte händer något alls så tror jag det händer massor. På nätterna vaknar jag och har svårt att somna om, då magen känns så annorlunda och jag bara vill klappa och känna och klämma.
Jag börjar få lite panik över att jag förmodligen kommer sluta jobba i april. Har aldrig haft ångest över det men nu känner jag att det e ganska jobbigt att lämna alla mina underbara barn och föräldrar och inte minst KOLLEGOR!

Men jag kommer nog bli precis som alla andra mammor "Världens stoltaste mamma"=)

Kärlek Liza





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för extrajobb i jul? låter som om det kan vara via oss. Kram faster J

2009-10-25 @ 10:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0