Sent inlägg

Nu har jag precis kommit hem efter ett besök hos tandläkaren + shoppingrunda med min mamma.
Det var super mysigt, inga hål och massa bra kap.
Jag hittade massa fynd bland annat köksgardiner och tröjor till min älskade sambo.(tycker han är värd en liten present efter allt jobb i lägenheten. Jag bidrar inte med så mycket mer än glada tillrop=) 
Så jag är nöjd!

Sen fick jag också en present utav mamma, denna fantastiska bok, Gravid!


Har precis lagat mat, jag hittade på lite och det vart sjukt gott.
Ett litet tips:

Tonfiskröra:
En halv röd lök
2 burkar tonfisk i vatten
lite majonäs
2 dl cream fraiche

Hacka tonfisken och rödlöken
Blanda de med majonäsen och cream fraiche. Salta och peppra!
Servera med pasta och sallad även säkert super gott på baguette.


Imorgon ska jag nog börja på tavlan som min kollega beställt.

Tavla till brudparet

Den här gjorde jag tidigare i sommras.(Framtid, har även gjort Harmoni och Kärlek)


Nu hänger ögonlocken dags att börja packa ihop sig och krypa till kojs.

Idag är det bara 20 19 18 17 16 15 dagar kvar, jag längtar med skräckblandad förtjusning.
Jag kan inte låta bli att tänka OM.
Men det känns rätt, så himla rätt!


Kärlek Liza






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0