Sovmorgon imorgon,Tack!

Känner mig helt slut efter allt. Dagen idag vart inte som jag tänkt mig men ändå väldigt trevlig!
Min tanke var att bara gå hem efter jobbet och soffligga tills det vart dags att gå till kojs. Men så vart det inte.
Det vart tupperware party med min svärmor. Hehe!
Roligt, jag slog till på en hushållspappershållare och en istärningsbehållare.
Var trevligt! Tack Åsa för att du tog med mig!
Men nu är jag trött, helt slut!
Eller hur att den värsta tröttheten ska gå över efter vecka 15? mycket är borta men jag är inte alls i toppform!

Inatt var nog första natten på 2 månader som jag inte behövt gå upp och kissa i sömnen. Så imorse när jag vaknade var jag tvungen att väcka Alex och be han känna på min mage. För det kändes verkligen,den var liksom hårt. Så mäktigt!

Jag funderar fortfarande på mitt liv/min framtid och då menar jag inte familjemässigt det känns redan Klart utan jobb. Vad ska jag göra?
Har ju länge varit sugen på att plugga men vad? Är det barn jag vill jobba med? 
Har bestämt att jag ska fundera och ta min mammaledighet till att kolla upp saker och tänka.
Är ju väldigt sugen på "florist-svängen", önskar bara jag kunde få prova lite? praktisera lite?
(känner du någon florist hör av dig)

Men först hoppas jag på paketinslagningen i JUL jag vill verkligen. Hoppas hoppas!

Nu ska jag gå ut med vovven för att sen gå till sängs. Sovmorgon imorgon, skönt börjar inte förens 9.00 härligt!

Kärlek/Liza





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min dotter!

Längtar efter dig som alltid!! Det är så otroligt spännande och roligt!!

Jag vet en florist, ska kolla om du kan få prya

nån dag där! Jag återkommer!!

Kram till Dig, Alex och Wilda!!

2009-10-15 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0