Tyra..

Det vart ingen träning idag då jag hade 38 graders feber när jag kom hem. Så nu ligger jag på soffan med hund och sambo och myser.
Alex har klarat sitt gesellbrev idag. Det innebär att han nu är Målare på riktigt=) Så himla duktig!
Im proud!

Idag på tv pratade de om en familj och namnet Tyra nämndes.
-Tyra?sa Alex vid köksbordet med ryggen mot tvn.
-A.. vad är det med det?sa jag.
-Fint!svarade Alex.
Ja eller hur visst är det fint. Alex har inte tidigare kommit med några riktiga egna namn och jag sa det till honom i fredags när vi var på middag hos hans mamma, att jag tror när han väl kommer på något namn så kommer det vara värsta kanon namnet och så var det de!

 

Alex och jag på fuerteventura förra året

Nu har snart ännu en vecka gått, det går fort men samtidigt så långsamt, jag vill att det ska vara den 27e.
Då får vi förhoppningsvis veta om det kanske är en "Tyra" eller en "Morris". =)
Många tror nog att vi tycker det är viktigt vilket kön det är och vi pratade om det igår. Alex "hoppas" att det är en pojke men tror att det är en flicka och jag "hoppas" att det är en flicka men tror att det är en pojke.
Och hoppas tycker jag man får göra, det kan man nog inte undgå.
Men det jag blir mest glad över är om det är friskt, inga avvikelser.
Även om jag vet att jag löper lika "stor" risk som alla andra oavsett min bakgrund så klart jag är lite orolig.

Imorgon är det fredag, gud så skönt, då ska jag in till stan och fira min farfar som fyller 90 år. Blir trevligt!

Skriver mer i helgen!

Kärlek Liza





Kommentarer
Postat av: Åsa Engström (svärmor)

Hej där! Tyra va ju sött, men jag håller med dig om att det skulle vara enklare och veta om det är en Tyra eller Morris! Men jag tycker om Alizia (det är ju Alex & Liza);) Sköt om dig nu och hoppas inte att du blir sjuk, du kan ju inte åka och smitta ner din farfar. kraaaam och hälsa Alex och Wildis

2009-10-15 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0