15 dagar senare..

.. och byxorna som jag hade innan jag blev gravid kommer jag i. Jippie!
Dock 5 kg kvar till utgågsvikten men som jag brukar säga "Det ska ju synas att man fött barn" :)
Det är en ganska härlig känsla för ibland känns det aldrig som om jag varit så nöjd över min kropp som jag är nu. Eller nöjd men jag är stolt över att min kropp kunnat föda fram en sån fin liten människa utan att bli helt trasig/förstörd.
Jag är fasen en ganska snygg morsa. Självförtroendet är på topp :)



Alla mammor var stolta över era kroppar, tänk vad den har skapat.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Tina

Vi mammor är fantastiska! =) Kram

2010-04-28 @ 22:19:33
URL: http://minafinatre.blogg.se/
Postat av: Mia W

Håller med dej!

är stållt över min kropp å tänk att för 4 månader sen låg min lille son där inne å man ser ändå rätt bra ut idag ;)



Tack för den trevliga pratstunden igår, mycket uppskattat! Kram

2010-04-29 @ 07:31:16
Postat av: Melanie

Du är en jäkligt snygg morsa! Önskar alla hade samma inställning som du! Tycker det är lite sorgligt när man läser om alla mammor, som endast verkar tänka på att gå ner i vikt igen. Jättefin bild på er två, Kram!

2010-04-29 @ 08:40:16
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Moa

Ja Liza....Du är verkligen en sjukt snygg mamma och även jag är väldigt stolt över dig att du klarat av detta!!



Puss på dig vännen...vi ses imorgon!

2010-04-29 @ 09:25:37
Postat av: ewa

Undrar vilken dotter som är sötast??

Din eller min!!!!

Jätte fin bild på Er!!

Ha nu en bra kväll!

Kram till er alla!

Mamma

2010-04-29 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0