40+2

Ingen bebis inatt heller och inga känningar alls på att den lilla ens är sugen på att se stora världen.
Men vi längtar ska du veta, vi vill att du ska komma nu.
Tänkte på det imorse undra hur många det är som går runt på spänn just nu med telefonerna i handen. Hur många som helst:)
Alex, Alex föräldrar, morföräldrar, Mamma, pappa, Mostrar, fastrar, farbröder, morbröder, syskon, kompisar.
För nu är det inte dagar kvar tills vi är beräknade utan nu har vi till och med tagit klivet över det. Vi går just nu på övertid:)


Beräknad födsel 5 april 2010
Gissade datum
1 April
Alexandra
3 April
Ida
4 April
Leffe
5 April
Pelle
6 April
Jim, Elin, Sofie
7 April
Åsa, Mia

8 April
Noni
9 April
Moa, Maria, Ingela
10 April
Johanna
11 April
Linnea, Jane
12 April
Mamma, Fanny
13 April
Claes
14 April
Malin, Linda, Tina

Alex har nu skapat värsta fotostudion här hemma. Så igår fick jag nybadad och trött stå model. Förmodligen är dessa dom sista magbilderna (HOPPAS HOPPAS)







Nu väntar en morgon promenad med Wilda ska försöka traska på lite så jag kanske får igång det hela:)
Sen vet jag inte riktigt vad dagen erbjuder. Kanske åker jag en sväng till Forum och tittar lite. Skulle behöva börja måla på min tavla om jag ska få den klar. Jag tror jag gör det som faller mig in.
Imorgon har jag iaf tid hos barnmorskan kl.13.00 om inte miraklet bestämmer sig för att komma ut innan dess vilket jag hoppas. Uppdaterar er snart igen!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älsklingsdotter!

Oj vilka fina och roliga bilder! Ja, visst väntar vi

nu alla!!!! Tack för goda bullar och fika!!

Älskar Dig och hoppas du får en bra dag!

Puss

mamma

2010-04-08 @ 09:26:31
Postat av: Åsa

Hej!

Att vi väntar! Tycker faktiskt att Miraklet ska tänka på farmors dåliga tålamod ;)

Vilken bra fotomodell du är, jättefina bilder.



Kramar till er!

2010-04-08 @ 17:03:24
Postat av: veronica

Åh jag är så himla nyfiken :)tänker på dig var och varannan timme.. bilderna på dig Liza är verkligen jätte fina! Lycka till <3

2010-04-08 @ 20:16:03
Postat av: Fanny

Jag tror fortfarande på den 12e. Så fyra dagar får du försöka hitta på lite roliga saker, så ska du se att hon vill titta ut alldeles snart!

Bilderna är fantastiska, hälsa Alex det!

Jag älskar dig och tänker på dig hela tiden.

2010-04-08 @ 21:54:34
Postat av: Anonym

Hoppas att den lilla kommer smart, förstår att du längtar. Magen här fått en annan form det är nog dags när s helst för em ny familjemedlem. Kram till er.

2010-04-09 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0