Ännu en dag..

...har snart gått utan att den lilla tittat ut.
Och nu har ännu en mammagrupps mamma fått en liten son. Grattis Lina till miraklet! Hoppas ni alla mår bra!
Snart borde det vara vår tur hoppas, hoppas!

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Började med mys framför tvn med wilda. Hade hyrt filmen Olika av Helena Bergström. Dock var inte filmen någon hit men det var mysigt att börja dagen lugnt då jag inte får sova så länge på morgonen. Sen begav jag mig till mölnvik för en härlig Lunch på satsta med Moa,Linnea och Malin. Var jättemysigt! Känns verkligen som Kvalitetstid när vi ses så här ofta och lite spontant.
Efter det var det tårta hos pappsen eftersom min Lillebror fyller 18 år idag. Jag stannade inte så länge då jag känner mig ganska trött.
När Alex kom hem från jobbet bestämde vi oss för att ta en promenad till mölnvik och hyra film. Vi gick ganska snabbt och hoppas på att det ska hjälpa det hela på traven. Det känns fortfarande lugnt i kroppen men jag vet ju att det bara kan slå till. Det är det som får en att pirra i kroppen, att man inte vet när det hela kommer att hända.




Planer framöver:
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3
Onsdag 17/2 Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC

Lördag 20/2 Fira Alex och Leif med Middag hos Åsa
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
26/2 Tjejmiddag hos Åsa
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Söndag 28/2 Brunch med tjejerna
1/3 16.45 MVC
2/3 Ikea med Bästaste Moa och Linnea
Onsdag 3/3 Bio med Mikis
Fredag 5/3 hoppas åka till Stephanie och hälsa på + hämta vagn
Lördag 6/3 1 årig förlovningsdag
Lördag 6/3 Fira finaste Linneas 23 årsdag

Torsdag 11/3 Middag + bastu med tjejerna
Torsdag 18/3 08.30 BVC
20/3 Frukost på Dellan med tjejerna 10.00

Lördag 27/3 Finaste Fanny kommer till Sthlm<3
Torsdag 1/4 Förhoppningsvis sista dagen på jobbet.
Fredag 2/4 Frukost med Linnea på dellan
Lördag 3/4 Middag hos Alex mormor och morfar
Söndag 4/4 Påskmiddag hos Gunvor och Åke
Måndag 5/4 Fira Jim hemma hos mamma
Måndag 5/4 BF <3

Tisdag 6/4 Jim 18 år
Tisdag 6/4 Lunch med Moa Linnea och Malin
Onsdag 7/4 Amanda kommer och bakar bullar med mig
Fredag 9/4 BVC 13.00 (Hoppas den lilla tittat ut innan dess)


Vi fortsätter gissa datum.
Beräknad födsel 5 april 2010
Vad tror ni?
1 April
Alexandra
3 April
Ida
4 April
Leffe
5 April
Pelle
6 April
Jim, Elin, Sofie
7 April
Åsa, Mia
8 April
Noni
9 April
Moa, Maria, Ingela
11 April
Linnea
12 April
Mamma, Fanny
13 April
Claes
14 April
Malin, Linda, Tina


Imorgon kommer Amanda till mig. Vi ska baka bullar och gå på härliga promenader i solen:)
Idag har jag även skickat efter alla bilder som vi tagit under graviditeten, har tänkt att göra ett album om vår graviditet.

Jag försöker hålla er uppdaterade även om jag/vi just nu mest går i väntans tider och inte har så mycket att skriva. Jag funderar på om jag ska be mamma gå in på bloggen och skriva ett "Nu-är-vi-på-väg-Inlägg" sen när det är dax, så ni vet vart vi är :) Vad tycks om det? 

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Malin.

Definitivt ett inlägg om när ni är påväg! Du glömde promenad med mig i veckan på "att göra" listan :)

2010-04-06 @ 21:18:31
Postat av: Moa

jaaaa, snälla be din kära mamma att hålla oss uppdaterade på bloggen när det är dags...vore verkligen så kul att få veta!

Många pussar och kramar

2010-04-07 @ 10:09:35
Postat av: Linnéa

Vi har verkligen mycket kvalitetstid just nu, härligt! Jag tycker absolut att det ska komma ett inlägg om att ni är på väg och uppdatering om vad som sker :) Som trogen bloggläsare kan jag säga att jag tycker att det är mysigt att läsa bloggen även om det inte finns så mycket att skriva, fortsätt så :) Kärlek

2010-04-07 @ 14:54:09
Postat av: Johanna

Måste ju osså va me o gissa, såg att ingen valt den tionde, det är ett bra datum jag gissar på det. då har ingvor och ingvar namnsdag, det är eh fina namn.

JA! Jag vill att eva ska skriva när ni åker in! är ju lätt besatt av dig här uppe i norr, bloggen, fejjan, bloggen, fejjan. hejja tyra! välkommen till världen den tionde! PUSS <3

2010-04-07 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0