Bara tjejligan hemma

Imorse gick Alex och jobbade. Tyra och jag låg kvar i sängen till strax efter åtta.
Att vara själv har funkat bra. Babygymmet fick följa med in i badrummet när mamma Liza skulle duscha av sig, klä på sig och göra sig redo för dagen. Sen fick det följa med ut i köket när mamma Liza skulle äta frukost. Hur bra som helst!
Strax efter nio kom Maria och vi gav oss ut på en långpromenad. Lång vart den speciellt när man behöver få lite mat i magen mitt under promenaden. Så på en sten i skogen satte vi oss Tyra och jag. var mysigt!
Man måste vara lite spontan och flexibel när man precis fått barn:)
Väl hemma la oss vi på sängen, satte på en avslappningsskiva och vem somnar? Jo både Tyra och jag. Så himla skönt. Kändes mig lite mosad när jag vaknade men kroppen behövde verkligen vila.
Nu har jag ätit lunch och ska snart väcka lilla Tyra för blöjbyte och mat. Sen ska vi åka ner en sväng på byn och handla lite.
Jag känner mig nöjd idag. Nöjd över att dagen flytit på, inte alls kännts så lång som jag trodde. Nu är det ju bara några timmar kvar tills Pappa Alex kommer hem. Åh jag älskar att sakna honom speciellt när jag vet att han snart kommer hem.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Melanie

det låter härligt, skönt att ni har det så mysigt tillsammans. Kramar!

2010-04-28 @ 08:55:29
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

du är nöjd med dagen med all rätt...vad duktig du är Liza! och vad kul att första dagen själv gick så bra!!



Puss fina mamman

2010-04-28 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0