BF idag!

Idag är det datumet vi så länge väntat på.
Den 5 april är/var vårt lilla mirakel beräknat, men inte verkar den lilla vilja komma ut för det.
Fick precis reda på att Helena från min mammagrupp har fått sin lilla Nora. GRATTIS!
Åh vad man längtar ännu mer när man ser hur alla andra små mirakel ploppar ut och även denna gång verkade allt ha gått bra,härligt! Grattis igen Helena <3

Nu väntar vi med spänning. Inatt vart jag nästan lite nervös när jag flera gånger vaknade med molnande värk i magen och ryggen, inte farligt men så att det kändes. Kanske har jag lite förvärkar ändå:) Hoppas hoppas!
Jag känner mig trött och längtar så efter att få träffa den lilla! Nu väntar en vecka full med aktiviteter så jag får tiden att gå. Alla trappor jag ser ska jag bestiga:)



Planer framöver:
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3
Onsdag 17/2 Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC

Lördag 20/2 Fira Alex och Leif med Middag hos Åsa
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
26/2 Tjejmiddag hos Åsa
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Söndag 28/2 Brunch med tjejerna
1/3 16.45 MVC
2/3 Ikea med Bästaste Moa och Linnea
Onsdag 3/3 Bio med Mikis
Fredag 5/3 hoppas åka till Stephanie och hälsa på + hämta vagn
Lördag 6/3 1 årig förlovningsdag
Lördag 6/3 Fira finaste Linneas 23 årsdag

Torsdag 11/3 Middag + bastu med tjejerna
Torsdag 18/3 08.30 BVC
20/3 Frukost på Dellan med tjejerna 10.00

Lördag 27/3 Finaste Fanny kommer till Sthlm<3
Torsdag 1/4 Förhoppningsvis sista dagen på jobbet.
Fredag 2/4 Frukost med Linnea på dellan
Lördag 3/4 Middag hos Alex mormor och morfar
Söndag 4/4 Påskmiddag hos Gunvor och Åke
Måndag 5/4 Fira Jim hemma hos mamma
Måndag 5/4 BF <3

Tisdag 6/4 Jim 18 år
Tisdag 6/4 Lunch med Moa Linnea och Malin
Fredag 9/4 BVC 13.00 (Hoppas den lilla tittat ut innan dess)


Vi fortsätter gissa datum.
Beräknad födsel 5 april 2010
Vad tror ni?
1 April
Alexandra
3 April
Ida
4 April
Leffe
5 April
Pelle
6 April
Jim, Elin, Sofie
7 April
Åsa, Mia
8 April
Noni
9 April
Moa, Maria, Ingela
11 April
Linnea
12 April
Mamma
13 April
Claes
14 April
Malin, Linda, Tina


Nu väntar soffan!
Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0