Fortfarande hemma...Ingen bebis

Nu har jag och Alex precis gått upp. Tänk att jag kunde "sova" enda till 10 idag. Förmodligen tack vare att jag halva natten legat med förvärkar/värkar. Imorse låg jag och klockade dom och det var ca 20 min emellan värkarna. När man ska åka in ska dom vara regelbundna och 3-5 min mellan så det är en bra bit kvar.
Snart blir det promenad med Wilda sen blir det middag hos Håkan.
Vore så skönt om den lilla bestämde sig för att komma ut. Huden på magen räcker snart inte till och varje rörelse är en ansträgning. Jag brukar inte sucka men fasen vad jag låter just nu. : )
Jag skriver snart igen, dags att ta tag i dagen.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: veronica

Kämpa på vännen! tänker på er.. <3

2010-04-11 @ 11:05:15
Postat av: Linnéa

Åh det är så spännande!!! Blir nervös varje gång telefonen vibrerar :)



KÄRLEK

2010-04-11 @ 11:53:14
Postat av: Tina

Nu är vi så spända att vi går in på din blogg HEEEELA tiden, flera gånger varje dag! För vår del får du gärna uppdater minst 3 gånger om dagen så vi vet om vi ska hålla tummarna för att det ska sätta igång eller om vi kan sjunga heja-ramsor ihopp om att det ska stärka dej telepatiskt... Kom ihåg att vila, vila, vila nu när du snart ska göra ditt livs kraftansträngning. Kram kram

2010-04-11 @ 12:47:12
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0