Idag är jag inte så kaxig

Idag är jag lite segare. tröttare, långsammare och inte lika på topp som jag varit innan.
Jag hade molnande ryggvärk under natten och nu kommer det tätare och tätare tillsammans med molnande magvärk och sammandragningar. Jag vet inte om det är förvärkar vilket det förmodligen är.
Jag försöker hålla igång. Har varit och köpt lite blommor jag tänkte plantera. Ska försöka måla klart min tavla och gå ut och gå en sväng. Ett varmt bad senare kanske kan få igång det hela. Åh vad jag hoppas att det kommer igång snart.. längtar så!Håll alla era tummar för nu vill vi träffa miraklet. 
Hörs snart 

Kärlek Liza 



Vita krokus är det mest romantiska eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow låter som att det är pågång. Så spännande. Nyfiket följer jag bloggen hela hela tiden :) va beredd att träffa den lilla snart. Fina kramar lizen.

2010-04-10 @ 14:26:08
Postat av: pinglan

Oj oj ...inte för jag vet hur det känns men.......det låter ju lovande

håller tummarna

kramizar

2010-04-10 @ 15:50:34
Postat av: Åsa

Ja du Liza idag såg du färdig ut för en förlossning, hoppas det blir så snart för er!

Nu är det nära!



Shit va spännande, kramar från mig

2010-04-10 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0