Lite febrig

Idag har jag inte kännt mig så pigg. Vi lyckades iaf ta oss ut i solen på en långpromenad imorse.
Sen på eftermiddagen hade jag 39.0 graders feber. Frös och svettades om vartannat. Tror det är mjölken som spökar. Känns ibland som om jag har för en hel kolloni och då lillan bara äter var 3 timme blir det lite fullt. Hoppas det går över snart. Går just nu runt och känner mig mer eller mindre som Dolly Parton:)
Tyra har iaf börjat ta till sig nappen nu. Hon är väldigt snuttig, sög redan på tummen inne på bb.


Titta så fin hon är med nappen stolt i munnen.

Imorgon ska Alex fira med grabbarna så Tyra, Wilda och jag flyr hem till mormor Ewa. Ska bli mysigt att sova där.
På tisdag är det dax för Alex att börja jobba. Känns tråkigt då det varit så mysigt att vara hemma tillsammans.
Men jag tror det kommer gå jättebra.

Blir lite korta inlägg mellan amningar, blöjbyten och mys!
Livet som mamma är toppen!
Skriver snart igen
Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Farmor

Älskade lilla Tyra vad fin du är med nappen! Många pussar från mig <3

2010-04-25 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0