Min älskade familj

Nu har snart en hel vecka gått sen våran lilla Tyra kom till världen.
Hon sover allt mer och jämnare. Vi har börjat få ihop rutinerna med amning, blöjbyten m.m.
Känns konstigt att man är mamma samtidigt som det hela faller så naturligt. 
Idga fick vi hem papperna från skatteverket med hennes personnummer och papper om vad hon ska heta.
Så nu är det klart.. Papprerna är ifyllda och klara.
Vårat älskade lilla mirakel ska heta:

TYRA INGA SOFIE LÖVÈN


På förmiddagen idag var min farmor och farfar, min bror och pappa här på besök. Efter det kom Åsa och pussade på Tyra. Alex och jag gick en lugn promenad ner till centrum, handlade lite på apoteket och åt sen lunch i solen på dellan. Hur mysigt som helst!
När vi kommit hem kom Mamma och åt middag med oss sen väntade 2 besök till. Av den underbara före detta kollega Ingela som hade köpt en otroligt fin present till mamman i detta fall jag:)
Ett halsband med tre ringar med olika budskap och alla passade så väl in på mig...
"Se, inse, det finns ingenting som du intekan göra"
"Välj kärlek" 
"Livets hemlighet:allt kommer att bli bra"


Sen kom Alexandra och Jens hit. Två underbara människor som precis som vi är inne i en spännande del av livet.
2010 har mycket att ge, mycket glädje:)

Som ni ser blir det mycket besök, ett tips till alla gravida.
BAKA... innan ni får barn. För fika kommer ni att göra och man har varken ork eller råd att springa till affären och köpa fikabröd varje gång någon vill komma på besök.

Nu har vi precis kommit in från en liten promenad. Tyra sover gått i vagnen och ska snart vakna för lite mat innan vi kryper till sängs för natten. Imorgon ska Familjen Lövèn/Zetterberg åka till Ikea.
Tro det eller ej så var det Alex förslag och då är det bara att tacka JA!
Jag skriver snart igen.. Inlägget med svar på era frågor kommer snart, jag lovar:)

Kärlek Liza



Kommentarer
Postat av: Åsa Sofie Hannele Engström

Vilka fina namn Tyra får, och jag blir så glad när hon får ett av mina namn(och Amandas)<3



Vad fint halsband du fick!



Kramar Åsa

2010-04-20 @ 07:57:47
Postat av: Moa

hej fina fina mamma Liza!



åh vad härligt att höra att allt är bra med Er och rutinerna börja komma mm.



Jag har ett likadant halsband med samma budskap på...visst är det fantastiskt?!!?!



Jag hoppas på att jag kan komma och hälsa på i veckan, dock har jag varit sjuk ett par dagar så jag kommer inte och hälsar på om jag inte är 100% kry...det minsta man vill är ju att smitta miraklet!



Puss till er alla

"moster" Moa

2010-04-20 @ 10:47:51
Postat av: Tina

Hon är så underbart fin Liza! Namnen hennes är perfekt!

2010-04-21 @ 19:39:45
URL: http://minafinatre.blogg.se/
Postat av: pinglan

Härligt att få nosa lite på en sån fin bebis!!

och tänk....jag har också precis de budskapen på mitt halsband!

kramizar

2010-04-21 @ 21:28:37
Postat av: Slavica

GRATTIS till lilla Tyra! Den underbara vackra solstrålen. Puss och kram från Slavica.

2010-04-22 @ 12:15:03
Postat av: Melanie

Vilket fint namn hon har, hon är alldeles perfekt! kramar!

2010-04-23 @ 13:52:28
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0