Redan fredag

Igår var det ganska jobbig. Hade sammandragningar i magen till och från hela kvällen. Idag känns det bättre. Förmodligen är det förvärkar vilket ju är bra. När man får sammandragningar är det livmodern som tränar sig inför förlossningen. Magen blir då hård som en kula och det är verkligen så. Det blir ett ganska hårt tryck i kroppen, så pulsen stiger och man får lite som hjärtklappning. Jag känner en feberliknande känsla och blir lite yr.
Men efter mycket om och men kunde jag iaf somna.

På listan idag om inget oväntat händer:


  • Cleas kommer hit och puttsar våra fönster. (Ja sa nej men han envisades med att jag var tung och Alex har ont i axlarna. Så vi tackar för det)
  • Göra klart tavlan till mig själv
  • 13.00 BVC
  • 15.00 Sköna fötter (Fotbehandling)
  • Middag hos mamma

Beräknad födsel 5 april 2010
Gissade datum
1 April
Alexandra
3 April
Ida
4 April
Leffe
5 April
Pelle
6 April
Jim, Elin, Sofie
7 April
Åsa, Mia

8 April
Noni

9 April
Moa, Maria, Ingela
10 April
Johanna
11 April
Linnea, Jane
12 April
Mamma, Fanny
13 April
Claes
14 April
Malin, Linda, Tina



Snart är du här lille vän.
Snart får vi bära dig,krama dig och älska dig.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: moisan

Hej fina vän!



Nu är det ju min(och Maria & Ingelas) gissningsdag, så jag tror helt klart att underverket kommer idag:)



Lycka till nu hjärtat!

2010-04-09 @ 09:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0