Kanske..

...kanske blir jag mamma i helgen. Det var iaf vad barnmorskan trodde idag.
Igår hade jag sammandragningar hela kvällen dom avlöste bara varandra så magen var konstant som ett bowlingklot. Trots detta var den lilla inte fixerad än men den ligger precis i "startgropen". Så det skulle i princip vara dax när som helst.
Allt annat såg bra ut, hjärtat slog fint och blodtrycket var bra.
Efter det åkte jag till mammas jobb och fick en härlig fotbehandling. Nu har jag och lillebror precis tagit en promenad till mamma för att äta middag.

Idag vart jag nervös när barnmorskan sa "Jag tror du blir mamma i helgen"
Herregud jag tror inte jag har förstått att vi ska få en liten bebis. Känns skönt iaf att det är helg och att Alex är ledig så jag slipper ringa efter honom när det e dax.
Håll tummarna nu att miraklet vill komma ut under dom närmaste dygnen.
Skriver snart igen!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Mia W

Spännande gumman! väntar med spänning! Lycka till om vu inte hörs inna! ;) Kram mia

2010-04-09 @ 19:49:10
Postat av: Tina

Å va fin du är Liza! Så gravid man bara kan vara och så otroligt vacker! Jag vill ju vinna vadet men samtidigt vill jag ju att du ska få påbörja det häftigaste som finns! Snart, snart ska du föda barn och snart, snart är du mamma! Det finns inget som kan mäta sej med det!

Lycka till om jag inte får chansen att kommentera ytterligare ett inlägg! Kramar från oss!

2010-04-10 @ 00:50:48
URL: http://minafinatre.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vad härlig du är Liza! Jag håller alla tummar och tår! :) Lycka till, det kommer gå så superbra. Behåll lugnet, kramar/Elin

2010-04-10 @ 21:11:05
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0