Sista dagen på jobbet

Det känns inte som om jag har gjort annat idag än att säga hejdå till alla underbara barn och föräldrar.
Tänk att jag klarade det hela vägen. Trots mina kollegor som för några månader sen skrattade när jag sa att detta var min sista dag. Jag är så nöjd över mig själv och säger som Johanna sa till mig igår "Du är en riktig stålkvinna"
och jag gilla det:)
Det är nu jag börjar förstå att jag bara ska hem och vänta. Det är nu väntans tider börjar på rikigt!
Inatt vet jag två som drömt om mig kan det betyda något vem vet?

Imorse var jag iaf hos barnmorskan. Den lilla har inte fixerat sig än vilket inte betyder så mycket mer än om vattnet skulle gå när jag ligger ner ska jag utan att resa mig ringa sös och se om dom skickar en ambulans eller vill att jag ska ta mig dit själv.För resar jag mig upp för snabbt och vattnet gått kan det bli som att dra ut en propp ur badkaret, är hon då inte fixerad kan det bli komplikationer. Känner mig inte så nervös inför det, dom säger också att en fixering kan gå fort.
Annars var allt bra. Jag fick min resa utskriven på papper ska lägga in den på bloggen så småningom. barnmorskan berömde mig och sa att jag var unik. Känns härligt!

Planer framöver:
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3
Onsdag 17/2 Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC

Lördag 20/2 Fira Alex och Leif med Middag hos Åsa
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
26/2 Tjejmiddag hos Åsa
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Söndag 28/2 Brunch med tjejerna
1/3 16.45 MVC
2/3 Ikea med Bästaste Moa och Linnea
Onsdag 3/3 Bio med Mikis
Fredag 5/3 hoppas åka till Stephanie och hälsa på + hämta vagn
Lördag 6/3 1 årig förlovningsdag
Lördag 6/3 Fira finaste Linneas 23 årsdag

Torsdag 11/3 Middag + bastu med tjejerna
Torsdag 18/3 08.30 BVC
20/3 Frukost på Dellan med tjejerna 10.00

Lördag 27/3 Finaste Fanny kommer till Sthlm<3
Torsdag 1/4 Förhoppningsvis sista dagen på jobbet.
Fredag 2/4 Frukost med Linnea på dellan
Lördag 3/4 Middag hos Alex mormor och morfar
Söndag 4/4 Påskmiddag hos Gunvor och Åke
Måndag 5/4 Fira Jim hemma hos mamma
Måndag 5/4 BF <3
6/4 Jim 18 år


Nu ska jag hem med alla mina fina paket och lyckoönskningar. Ikväll blir det pizza med vänner, Härligt!

Just nu älskar jag mitt liv, längtar efter dig! Du är mer än välkommen.

Kärlek Liza








Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Liza

Jag blir så glad att höra att du och Miraklet mår bra! Klart att du är unik, du väntar ju mitt första barnbarn ;) och du är den enda i världen som gör det!

Vi ses imorgon, då ska vi elda på tomten och grilla korv!

Kraaaaam

2010-04-01 @ 21:09:26
Postat av: Sofie Ekberg

Lycka till! Och jag tror "lillan" kommer på tisdag eller fredag. Många lyckokramar från Sofie på Gröna fritids ;)

2010-04-01 @ 21:35:09
Postat av: ewa

Du är ju min älskade dotter!! Klart du är unik!!!!

Älskar dig och snart snart har vi en liten tjej till

i familjen! Så skönt att allt är bra!!!

Kram

Mamma

2010-04-02 @ 00:05:39
Postat av: Melanie

Jag beundrar dig verkligen som orkat jobba så länge, verkligen strongt gjort! Nu förtjänar du verkligen att vila och ladda inför vad som komma skall:) Önskar dig en härlig påskhelg! Kram!

2010-04-02 @ 17:24:03
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0