Tyra är helt Perfekt

Jag ska försöka fortsätta mitt bloggande. Även om tiden ibland är knapp men man får passa på som nu efter en promenad när miraklet sover fint i vagnen.

Jag vill tacka för alla gratulationer. Både här på bloggen, på facebook eller sms. Har varit svårt att hinna svara på alla men jag blir så glad när jag får era små medelanden.

Vi har nu varit hemma två dygn, känns skönt. Vi har fösökt hitta någon sorts rutin på vardagen även om jag hört att det ska vara omöjligt när man precis fått barn.
På nätterna sover Tyra och vaknar för mat var tredje timme. Så sova får vi absolut!:)
Wilda har varit kvar hos mamma tills idag. Vi var där på middag igår och det var mycket spännande. När Tyra skrek vart "storasyster" Wilda orolig och därför valde vi att låta henne sova en natt till hos mamma för att sen komma hem idag.
Imorse åkte vi in till Sös på återbesök. Tyra var perfekt sa barnmorskan, precis vad vi också tycker.
Hon är helt perfekt. Ibland när jag ligger på nätterna kan jag inte sluta titta på henne. hur kan man vara så fin!
Och tänk att hon nu är vår. 
Efter det har vi haft besök av min morbror med familj och vid 15.00 kom Erik en fotograf och tog kort på Alex, mig och miraklet. Så fina bilder! Tar några veckor innan vi får dom men det gör inget alls.
Ikväll blir det mys i soffan, känns skönt efter en lång dag. Känner mig inte riktigt tillbaka i kroppen och antar att man inte heller förväntas vara det efter fyra dagar. Men jag är på god väg. Det gick betydligt snabbare på promenaden idag än tidigare dagar. Var väldigt konstigt att ta på sig en jacka som för bara några dagar sedan precis gick att stänga och nu är den nästan för stor.

Nu väntar en massa besök och jag förstå att det är många som vill träffa oss och jag vill visa upp henne för hela världen därför känns dagarna och orken ibland lite otillräcklig. Jag hoppas ni har förståelse för det.

Jag tänkte på en sak, vet inte rikigt precis hur många och vilka ni är som läser min blogg. Men jag tänkte vi skulle ha en liten "frågestund". Så har ni några frågor kan ni inte skriva det till mig på bloggen så ska jag svara på dom. Nu låter det som värsta grejen men jag vet att man kan ha massa frågor om missfall/graviditet/förlossningen och därför vill jag ge tillfälle att ställa dessa frågor?:)



Så här ska vi ligga hela kvällen. Mysigt!

Kärlek Liza



Kommentarer
Postat av: Jonna

Men gud Liza, så fin hon är - och du är! :)

2010-04-18 @ 18:55:47
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Farmor

Hej!

Tänk vad jag är lycklig som har världens finaste Tyra som barnbarn <3



Kramar Åsa

2010-04-18 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0