Dop planer på G

Nu har vi bokat kyrkan för dopet av vår älskade Tyra.
Kommer bli så bra och när jag nu väl tagit tag i det är det såå roligt att planera.
Namn? Ne det är redan klart men musik? Fadder? Fika? Inbjudningskort? Det är bara så roligt.
Har gjort en lista med alla gäster som ska bjudas och vi blir närmare 80 om alla tackar ja:)

Tyra har nu blivit 4 månader herregud vad tiden går fort. Tänkte jag ska publicera lite kort från hennes 4månaders dag<3





Älskade unge du är det vackraste mitt öga någonsin skådat.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: ewa

Ja,älskade unge och ungar!

Vilka underbara bilder! Vilka leende du ger!

En liten tand och barndop och tittut med mormor,

det händer mycket nu!!

Kramar

mamma/ewa/mormor

2010-08-18 @ 10:48:47
Postat av: Pinglan

sååå fina bilder....men å andra sidan så är ju arbetsmaterialet av yppersta kvalitet......så det kan väl ijte bli annat än bäst

kramiz

2010-08-18 @ 19:04:45
Postat av: Åsa

Helt fantastisk fina bilder med världens sötaste barnbarn, och igår skrattade du åt farmor <3 Jag är så kär i dig Tyra, vad roligt vi ska ha på söndag! Puss farmor

2010-08-19 @ 22:09:13
Postat av: Fanny

Tyra, världens finaste tjej. Jag längtar till ditt dop. och efter dig och din mamma. snart ska jag ta dig till skansen :)

2010-08-20 @ 00:25:01
Postat av: Fanny

Tyra, världens vackraste flicka! jag längtar efter ditt dop. Och efter dig och din mamma. Snart ska jag ta dig till skansen :)

2010-08-20 @ 00:26:07
Postat av: Linnéa

Tjoho vad jag längtar! Tänk vad mysigt att få se lilla Tyra i dopklänning :) Tar med egna näsdukar så det behöver du inte tänka på :) <3

2010-08-23 @ 23:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0