Tyras första tand

Nu har vi fått det förklarat. Det var som att tända en lampa i den svartaste natten. Inte konstigt att hon varit känslig,orolig,gnällig. Det där med tänderna är ingen lek. Det var i onsdags när vi hade varit och hämtat min farmor vid centralstationen som Tyra vart lite ängslig i bilen. Jag stoppade då in ett finger i hennes mun som hon skulle snutta på när jag kände något vasst:) Tyra har fått en tand utbrast jag och samtidigt i samma mening sa jag ne nu börjar jag gråta. För det är stort att få sin första tand och speciellt när man bara är fyra månader. Det förklarar ju en del och nu när det gått några dagar tycker jag att det verkar som om vi fått en gladare tjej. Idag är det fyra månader sen Tyra föddes det firade vi med att boka dop i oktober och en mini kräftskiva. Vårat internet har lagt av men det kommer bilder så fort vi löst problemet. Ne uppdateras snart igen men ta hand om er så länge. Kärlek Liza

Kommentarer
Postat av: Pinglan

OJJJJ det var väl tidigt???...eller var det så det var.....kommer nog inte ihåg helt enkelt...får kolla lite "dagböcker"

grattis å kramiz

2010-08-18 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0