Allt gick bra

Nu har vi kommit hem efter lite mat hos min älskade mamma.
Hos läkaren idag gick det bra. Tänk vad roligt det är att sitta i väntrummet och titta på alla människor som går förbi och ler åt en. Tyra skulle kunna sitta där en hel dag och bara titta men rätt som det var var det vår tur.
Det var en jättemysig läkare och Tyra var ett riktigt litet charmtroll
"Du är ju så söt att jag inte kan titta på dina prickar"
Sa läkarn till Tyra. Tror hon blev lite distraherad att vår dotters skönhet. (Vem blir inte det?) hehe.
Men hon kunde dock inte konstatera vad det var för prickar. Iaf inte vattkoppor och inte allergi. (Då min oro att hon ska vara allergisk mot wilda lättade)
Om det var så att prickarna inte försvann isamband med Tyras förkylning skulle vi komma tillbaka.
Hon lyssnade även på lungorna och hjärtat, tittade öronen och svaljet. Konstaterade att visst hade Tyra en förkylning men eftersom hon haft den så länge var det inte heller smittsamt. 
Så skönt då kan vi ha våran loppis imorgon.

Imorgon kommer det alltså hit en massa mammor med sina små för lite loppis och fika. Ska bli mysigt!
Malin kommer hit vid 9.00 så ska vi ställa iordning allt, bullar, kaffe, pepparkakor, glögg, russin, mandlar, kläder, pulkor, åkpåsar m.m.
Ska försöka ta lite bilder så ni får se. Måste helt klart bli bättre på det eller vad tycker ni?
Mer bilder åt folket!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till idag!! Och tack för igår! Ja mera bilder

vill jag se, tycker det är så kul!

Krama mitt lilla hjärtegryn!

Kram mamma

2010-12-09 @ 09:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0