Imorgon är det iaf julmarknad

Det är så konstigt för imorse när vi skulle ta bilen till Tyras farmor så gick det hur bra som helst. Vad är det som blir så fel ibland? Men det är otroligt skönt att se vår lilla tjej sitta i sin bilstol och titta ut genom fönstret med sina stora fina blåa ögon.
Jag var tvungen att åka och handla lite material då jag fått en till beställning på en tavla:) Eftersom jag inte ville utsätta Tyra för den längre bilturen stannade hon hemma hos farmor.
När jag kom tillbaka var hon glad, blev dock ledsen när hon såg mig men det blir hon alltid.
Såg hur nöjda farmor Åsa och bonusfarfar Leif var och det värmde i mitt hjärta.

Sen har vi ätit god middag, tittat på Så mycket bättre. Nu är vi hemma Tyra sover och snart är det även min tur.

Imorgon säljer vi förhoppningsvis Tyras första bilbarnstol. ÄNTLIGEN!
Men nu när jag plockade fram den får jag lite ångest igen. Tänk vad tiden går fort. Våran tjej börjar bli så stor och det är så mycket man vill hinna med. Måste ta tag i att lära mig våran filmkamera så vi kan börja filma henne lite för nu händer det grejer. Idag har hon visat att hon kan ta sig själv från sittande till krypposition. Förut vart det bara ett plask men nu går det smidigt.

Imorgon ska vi åka in till Gamla stan och gå på julmarkad tillsammans med Jensa och Alexandra. Ska bli så mysigt! Hoppas bara inte det blir för många minusgrader men vi får se till att klä på oss ordentligt och ta oss in på nått cafe för lite varmchoklad.

Skriver mer imorgon.

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0