Imorgon blir det vårdcentralen

Idag har vi haft en lugn hemmadag. Tyra är inte riktigt frisk, hon hostar mycket, ibland så mycket att hon kräks. Nu under kvällen har även utslagen hon haft på kroppen blivit värre.
Malin sa idag att det var ungefär en vecka sedan jag visade dom små prickarna för henne. Trodde först då att det var värmeutslag men nu verkar det inte så.
Kan det vara vattkoppor? Eller tredagarsfeber? Ne imorgon ska jag ringa till vårdcentralen och hoppas vi får en tid under dagen. Vore skönt att få reda på vad det är.

Det här är jag och min vän malin!



Om ni kommer hem till mig någon gång och ser en inte längre så blond liten tjej så är det bara Malin. Hon bor typ hemma hos oss och är något av det bästa som finns!

Idag har Alex pappa och Alex 3 syskon varit här och ätit middag, thaimat med julmust. Efter middagen såg vi på nya shrek. Lite vardagslyx, det gillar jag.

Nu är det klart hur vi ska fira jul iaf med alla familjer. Detta är ett pysslande varje jul men det brukar bli hur bra som helst till slut.
Den 23/12 blir det middag och julmys hos mamma.
24/12 Blir det först hem till farmor och farfar vid 11.00 Sen Alex mamma på em/kvällen.
25/12 Julfirande hos Alex pappa.

Tänk vad tiden gått fort snart är detta året slut. Vart tog tiden vägen?

Kärlek Liza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0