Julångest

Tyra vaknade feberfri idag så vi bestämde oss för att åka och bada iaf.
Vilket gick bra:) Eller det är alltid lite rörigt när vi är alla mammor och bebisar.
Speciellt efter badet när dom små är trötta,blöta och lite kalla. Alla ska få på sig kläder både stora och små. 
Men tyckte det var mysigt endå och det tyckte Tyra också. Efter badet passade Tyra på att sova en stund och vi andra åt lite lunch.God kycklingsallad och kaffe! Nu är vi hemma Tyra sover och jag fick en hastig dos av julångest.
Idag är det första december vad hände. Vart är julkalendrarna? Måste åka och handla sen när Alex kommer hem.
Tyra är alldeles för lite för en kalender får bli till nästa år men ska köpa en till mig och en till Alex.
Jag vet inte varför jag fick julångest men någonstans vill jag vara den "perfekta mamman" som fixat allt i förväg, som har julkalendrar liggande i nått skåp som bara väntar på att få komma fram. Samma sak med påskäggen är alltid ute i sista sekund måste och det kan ge mig lite "ångest".
Finns det föresten julkalendrar för vuxna?

Som sagt idag är det första december, snön ligger vit på gator och torg! Mysigt eller vad tycker ni?

kärlek Liza



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Älskade Liza! Du är den perfekta mamman, med eller utan julkalender :) Jag & Pelle kör paketkalender i år, jättekul! Man får ge & få varannan dag. Köpte en med fickor för varje dag på Indiska i tyg för 129 kr, superfin! Ett kul jultips :)



Vad skönt att Tyra är feberfri. Hoppas vi ses på fredag!!



Kärlek <3

2010-12-01 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0