Julgran

Kom på att ni inte fått sätt våran underbart fina gran. Tror aldrig någonsin vi kommer kunna få tag på en gran som är så fin som denna. Detta är en riktig Hollywood gran som min mamma sa.
Visst är den fin?

Igår var det lite rörigt här hemma. Tyra somnade fint på kvällen men vaknade sen senare och var så ledsen.
Då vi precis skulle gå och lägga oss valde vi att ta upp henne trodde inte det skulle vara några problem att få henne att somna om sen i vår säng. Men så blev det inte, Tyra var så pigg och ville bara klättra runt. Men efter mycket om och men fick vi henne att äntligen att somna. Hoppas inte detta påverkar nattningen ikväll men vi får väl se. Idag ska vi åka till Sickla med Åsa och Leif sen blir det middag hos mamma ikväll.

Skulle vilja veta vilka som läser min blogg?Kan ni inte skriva en liten kommentar!
Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Åsa (farmor)

Jag är en flitig läsare, det kanske du visste ;)



Kram

2010-12-28 @ 18:51:46
Postat av: Mia Dahlberg

Jaa läser din blogg vännen ;)

Kram Mia

2010-12-28 @ 18:58:50
Postat av: Johanna

Men det vet du ju redan! =) Men shit pommes frittes vad stor Tyra har blivit!! Nu är det faktiskt dags att träffas, du verkar lite busy men hör av dig när du kan så styr vi något, jag har inget inplanerat nästa vecka! puss

2010-12-30 @ 13:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0