Julgran

Nu står julgranen på plats klädd och fin. Det känns så lyxigt med riktigt gran. Det luktar otroligt gott när man kliver in genom ytterdörren.








Kommer en bild på granen när den är klar i nästa inlägg.. det går inte att ladda upp just nu. Suck!

Tänk att det är Tyras första gran och det är min och Alex egna första gran.
Julmusiken var på medans granen kläddes. Nu börjar julkänslan infinna sig..
för idag är det dan före, dan före,dan före,dan före dopparedan:)

Idag har vi varit och handlat julklappar så nu är allt klart bara lite små köp kvar.
Tänk så skönt det är när man bestämt sig för vad man ska köpa för klappar och sen när man väl köpt dom känns det ännu bättre. Bara inslagning kvar, tur att man är paketproffs. hehe!


Hann inte skriva något igår men ska berätta hur det gick när det var dags för läggdags igår.
Det tog ungefär lika lång tid som dom tidigare kvällar runt en timme men sen sov hon. Dock märker jag ingen direkt skillnad på natten men samtidigt är jag inte så vaken. Måste lära mig klocka lite bättre så jag vet när hon vaknar.

Ikväll gick det väldigt bra. Tyra blev väldigt ledsen först och efter vi varit inne några gånger la jag henne ner på kudden och sa "godnatt tyra nu ska du sova, ses imorgon" Då somnade hon på engång. Valde då att stå kvar för oftast är det när vi går som hon vaknar och blir ledsen. Så nu sover hon efter bara 30 minuter och vi rörde henne inte, lyfte henne inte utan hon bara somna. Alltså har det idag halverats:) JIPPIE! 
Känns så bra för jag kan förstå att man ger upp efter några dagar om man inte ser en förbättring. Varför ska man då hålla på om det bara är plågsamt? Men nu känns det skönt! Snart kanske hon somnar på engång.

Nu ska vi titta på nya svenska Serien " Morden i sandhamn" på tv4
Skriver mer imorgon
Juste Tyra håller inte bara på att få en till framtand utan två:) Herregud nu kommer det tänder!

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0