Me&i och andra framtidsplaner

Nu är kontraktet påskrivet och inskickat. Nu ska jag bara leta upp 5 stycken som kan tänka sig vara värdinnor.
Har 4 säkra bara en kvar.. Hoppas detta kommer gå bra. Men man måste våga satsa är det inte så?
www.meandi.se

Jag kommer självklart ha en egen release hemma där alla som vill och kan är välkommna. Datum kommer!


Framtiden?
Jag tänker ganska mycket på framtiden. Vet inte om jag har svårt att leva i nuet, men jag upplever att jag njuter här och nu. Men det är alltid spännande att fantisera, drömma och gissa om hur livet kommer så ut om några år.
Tror det är viktigt för människan att kunna blicka framåt och att kunna se en framtid. framtid för mig inger hopp!
Om 5 år?
Om 5 år är jag 28, herregud 5 år!Det är ju ingenting tiden går så otroligt fort.
I sommar firar jag och Alex 8 år och det känns som om det var igår vi träffades. <3 
Men tillbaka till ämnet.. om 5 år är jag och Alex 28 år, Tyra är 5 år och i mitt huvud finns våran älskade Wilda kvar och är 9 år härliga år, förmodligen också betydligt lugnare.. hehe!( Men sorgligt nog enligt vetrinären som uttalade sig om Wildas höfter finns hon inte hos oss då)
Men..
 Om 5 år lever vi ihop precis som idag hela familjen men förmodligen har vi flyttat till ett större hus/radhus. Tyra har fått ett eget rum fullt av leksaker,dockor och annat härligt, barnsligt:). Alex har satt upp fina tapeter, fina gardiner egen barnsäng, ett riktigt barnrum helt enkelt.
Alex arbetar fortfarande som Målare, jag har utbildat mig i någon riktning och arbetar förmodligen fortfarande inom skolan. I vilken form vet jag inte. Jag målar fortfarande tavlor och kanske att efterfrågan blivit större och eventuellt ett litet företag kommit igång. Jag hoppas att jag byggt upp en kundkrets kring me&i och fortsatt med hempartyn. 

Idag vet jag vilka min riktiga vänner är dom som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta. Så om 5 år finns mina vänner kvar. Vi har samma ärliga/härliga relation som idag, den enda skillnaden tror jag är att flera av dom har eller håller på att bygga familj och det är fullt med barn i olika åldrar på våra fikastunderna. 

Ni undrar säkert om Tyra blivit storesyster?
Det vågar jag inte heller svara på men jag hoppas självklart att hon en dag får bli storesyster och 5 år känns som en perfekt ålder att bli det i.Då vi fortfarande är väldigt unga känner vi ingen panik att skaffa fler barn vill under dom kommande åren hinna njuta av Tyra. Så om 5 år har vi upplevt många födelsedagar,många högtider, många skratt,  mycket glädje.
 
Herregud vad jag drömmer nu. Ska bli spännande att se hur mycket av detta som faller på plats.
5 år går otroligt fort men samtidigt är det lång tid. Om ni backar 5 år hur mycket har då inte hänt?
Mycket roligt men även hemska och tråkiga saker kan/kommer att hända på vägen.
Detta inlägg handlade om framtiden som hoppet. Ska fundera på tiden som gått och skriva ett inlägg om dom 5 åren som kom och gick. När man fantiserar blir det oftast positiva tankar som kommer, vilket är underbart.
Men det får mig också att fundera på att det med all förmodan kommer hända en hel del tråkigheter.
Många tanker kommer över en.Lämnar dessa tänkar med er.  

All kärlek från mig
Liza


Kommentarer
Postat av: Malin.

Jag verkligen älskar att läsa din blogg Liza. Jag blir alldeles pirrig i magen... Sitter här och drömmer mig bort när vi om 5 år sitter och myser tillsammans lika mycket och härligt som vi gör idag :) kärlek

2010-12-06 @ 12:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0