Nu får ni vara med och påverka

Imorgon ska jag nämligen klippa mig. YES! Var ett år senast så det är verkligen på tiden.
Jag funderar på att göra något "galet" Kanske lugg eller kort eller låta frisörn bestämma?
Vad tycker ni? Ni som känner mig, jag vet att ni tycker "Liza är den där blonda långhåriga fina tjejen".
Men vore det inte kul att testa något nytt?

Jag är as sugen på att testa lugg det växer ju ut och jag tror jag behöver en förändring. När man har så långt hår som jag har nu gör man liksom ingen ansträngning att få det fint. Det är samma gamla hästsvans, ALLTID.

Skriv vad ni tycker? 

Ska be Alex ta lite kort ikväll på hur jag ser ut nu och sen imorgon efter klippningen så ni får se resultatet.
Förvänta er inte en total makeover då jag ibland snackar lite för mycket:)


Kan detta vara Nyår 2007?
Längden på denna bild gillar jag, kanske en lugg på det också.

Kärlek Liza 


Kommentarer
Postat av: Ewa

Sötaste Liza! Ditt hår är jätte fint på detta kort!

Ska bli kul att se hur nya frisyren blir!

Puss Mamma

2010-12-29 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0