Nyårsblåsa till Tyra

Idag har Tyra och jag försökt skapa lite rutin i våran vardag. Klockan står nu på 8.00 och då ska det gås upp varje dag. Har en tendes att ligga och dra oss eller det är mest jag som är väldigt morgontrött. Tyra har inga problem att gå upp tidigt men tror det är viktigt för matens skull att gå upp då och inte ligga och snutta hela morgonen. Utan upp 8.00 lite morgonmys sen efter en stund frukost.(Gröt för Tyra med någon mumsig fruktpuré) 

När Alex var på kryssning kom han hem med ett fint kitt från Dior. Det var en parfym, lotion och sminkväska. Så idag när vi var i Sickla köpte jag lite nytt till min sminkväska då jag verkligen behövde uppdatera den. Nytt puder, rouge, mascara, ögonskugga, borstar m.m. Så jag är nöjd! 
Men fy fasen vad dyrt det är med smink..!

Tjusigt va?

Sprang även runt i butikerna och letade nyårsklänning till Tyra. Hittade då denna, tycker det är ascool men kanske lite för pampig! (Lägg märke till hårbandet)







Hur söt som helst!

Men vi ska kolla lite hemma, lilla Tyras har så mycket fint som hon inte hunnit använda. Säkert något som passar på självaste nyårsafton pckså.

Det är en glad tjej som staplar runt här hemma. Sitta still är det inte att prata om bara gå gå gå, klättra, sparka boll och gå,gå,gå. Här kommer lite bilder på en stående Tyra.








Juste har glömt säga det Tyra har blivit Djurgårdare!


 
Hörs imorgon
Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0