På god väg

Nu har vi precis kommit hem efter äventyr båda hos farmor och mormor.
Tyra har varit så duktig och inte ätit från sin mamma på hela dagen. Sist jag ammade henne var vid 7.30 imorse sen dess har hon hållt sig till smotie hos farmor och Bonusfarfar Leif, sen barnmat,pannkaka och banan hos mormor. Ska försöka hålla detta tills ikväll och se hur natten påverkas. Kanske inget alls vem vet?
Känns bra iaf detta innebär ju att hon skulle kunna klara sig nästan en hel dag utan mig:) Frågan är om jag skulle klara en hel dag utan henne?


En glad Tyra hemma hos farmor

Tyra busar med sin"kusin" Leo

Tyra och Oliver vill se på film:)

Om man inte hittar någon att gå med får man lösa det själv

Tyra myser av Olivers sällskap och läser en bok (HÖGT men inte speciellt tydligt)

Tyras favorit hink hos mormor

Tyra och mormor undersöker locket

Kan själv!

Tänk att det är nyårsafton på fredag jag fattar inte vad tiden tar vägen hur ska vi hinna med allt:)
Blir till att städa ikväll för imorgon är det fullt upp med klippning, brunch och handling!

(Tror ni jag är glad över min alldeles egna kamera eller!)
Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0