Snart kommer älskling hem

Nu har vi precis kommit hem efter en underbar kväll/natt hos Tyras farmor.
I torsdags var det iaf loppis här.. Det var så kul, ett hett tips till alla mammalediga där ute.
Ha en klädbytardag och bjud hem dom nära och mammakompisarna på lite fika.
Nio stycken mammor + bebisar kom så det var fullt ös. Mycket lek, fika,skratt och bus.
Lite kläder fick man köpt också:
Laban body+ byxa
Sockor
Tossor
2 pyjamaser
klänning







Så jag är hel nöjd. Vill bara tilllägga att jag älskar mina mammor (Som jag kallar dom) Finns inge bättre. Vi är så olika men endå så lika. Tänk vilken tur man haft att träffa så underbara människor. Tänk när barnen blir stora och vi kan blicka tillbaka på åren som kom och gick. Älskade ungar!

Igår tog vi en promenad till delselius för att möta upp Veronica, Linnea och Moa. Mina fina vänner!
Vi körde som vanligt en lägesrunda och tjattrade om allt och ingetting. Det som är så underbart med mina vänner är, hur olika liv vi än har så är allas tankar lika relevanta och lika viktiga!
Trots att dom inte har en anning om hur mitt liv som mamma är så lyssnar dom och försöker förstå vilket betyder otroligt mycket. Dom ställer även frågor, drar paralleller och visar ett stort intresse för mig. Vilket gör att jag älskar dom så otroligt.

Igår hemma hos Åsa gjorde vi klart våra pepparkakshjärtan. Så ni hänger dom och pryder vårt fönster.

'
¨
Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma innan Alex kommer hem från kryssningen då blir det lördagsmys med Räksmörgås, julmust och godis.

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0