svininfluensa vaccin

Hur fin är hon inte min svärmor. Hittade denna kommentar på mitt förra inlägg om mat/sömn. 
Ska absolut tänka på saken.

Om du orkar ta smällen nu så gör det, det kommer säkert vara skitjobbigt men som sagt vad är egentligen tre dagar?
Annars väntar du till jul när vi är lediga, då kan vi ta Tyra på natten så finns det inget val för varken dig eller Tyra och jag tror att det skulle vara bra!

Hör av dig, du vet att vi ställer upp <3
Kram farmor Åsa
Kollade precis på kalla fakta som handlade om barn som tog svininfluensa vaccinet och efter en tid fått diagnosen Narkolepsi. Narkolepsi är en livslång sjukdom där kronisk trötthet, hallicinationer, mardrömmar och ökad vikt är några av symtomen.
Det var med blandade känslor jag tittade på programet då jag själv varit väldigt skepptisk mot vaccinet. Jag var då gravid och tillhörde den (RISK)gruppen som kunde få detta vaccin först. Om jag inte missminner mig var det gravida och barn.
Jag kan förstå att man vaccinerar det finnaste man har i hopp om att slippa sjukdomen.
Men vad visste man egentligen om vaccinet? Och vem har sagt att svininfluensan var farligare än andra influensor?
Jag vet inte, tycker iaf fruktansvärt synd om dessa barn som kommer få leva med detta resten av sina liv.


 


Har hört någonstans att barn som får pröva sig fram själva lär sig fortare. Låter logiskt eller hur?
Därför lät jag Tyra äta själv igår så här såg det ut


Helt rätt Tyra bra!


Det här var skoj!

Och så handen in i munnen?


Eller hela skålen.


Tappa den inte i golvet bara:)


Snart så...

Haha söta unge..Hon tyckte verkligen det var så roligt. Mindre mat i magen men många skratt fick vi!


Vet att det eftersöks en önskelista för Tyras del..Vi väntar på att hon ska berätta men vi skiter nog i det så jag lägger upp en snart. Bäst att ni håller ögon och öron öppna :)

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0