Tyras första Jul

Nu är julafton över tänk vad länge man går och väntar och sen vips är det slut.
Dagen igår var toppen. Först åkte Tyra och jag ut till min famor och farfar för att önska dom god jul.
Där var även min pappa, min bror och mina fastrar med familjer. Blir alldeles rörd av alla julklappar vi fick. Ibland känns det som om det är alldeles för mycket men samtidigt vet jag att dom tycker det är kul att köpa paket till Tyra.(Även om det inte är så tacksamt just nu då snöret och pappret oftast är roligare än själva "presenten")
Efter det åkte vi hem till Alex mamma för god mat, ännu mer paket och spel.
NU min bloggvänner det bästa av allt. Jag fick en digital kamera av min Alex i julklapp. Så nu ska det bli mer foton ur mitt liv till er här på bloggen.
Här får ni lite smakprov på bilder från Tyras första jul.


Tyra och jag hemma hos Tyras farmor.

Mollie är också julfin

Snöret var den bästa julklappen

Och allt annat skräp

En låda att äta..

Eller sitta i!

Tyra med sin fina pappa

Faster Amanda.. haha!

Tyris helt slut efter sin första Jul!

Nu på morgonen hade hon tid att undersöka sina riktiga julklappar

Ojoj.. mycket klappar blev det!

Tack alla underbara för era julhälsningar, paket och kramar!
Ikväll blir det middag hos Tyras farfar det sista julfirandet för i år. Ska bli mysigt!
Skriver snart igen. Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0