Visst kan lotta nästan allting?

Så här såg det ut idag när vi var ute på promenad två hundar, barnet och jag:)


Två hundar och en barnvagn


Finaste Tyra 8 månader idag

Amanda, Tyras faster och hennes Hund Mollie har nämligen flyttat in hos oss för ett tag.
För hemma där dom bor finns det en till hund (Wildas morbror Isak) som blir hemskt förtjust i Mollie när hon löper. Idag under promenaden mötte vi en tjej med hund som frågade "men går det verkligen bra med två hundar och barnvagn?"
Då kände jag mig som Lotta "Allt går bara man vill" Är det inte så?

Idag blir Tyra 8 månader. Herregud vad fort tiden går. Det är inte bara Tyra som blir 8 månader utan jag och Alex fyller även 8 månader som föräldrar. Grattis till oss:)

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kommenterar för dåligt känner jag! Är så kul & mysigt att läsa bloggen :) Vad söta ni är, promenadtjejerna! Man ser att Tyra är stolt över sin framtand när hon ler. Så skojjigt! Hoppas att nattmatningen blir lättare snart så att ni får sova ordentligt. Kärlek!

2010-12-13 @ 17:01:14
Postat av: Alexander Lövén

Puss på er mina tjejer! :)

2010-12-13 @ 22:13:59
URL: http://www.alexanderloven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0