2 månader kvar, jag längtar så!

Sitter här vid datorn och lyssnar på fina låtar till ett barn.
Dom finaste är helt klart "Capri" och "Himlen måste sakna en ängel".
Idag känner jag mig sugen på att shoppa lite till det lilla miraklet. Tror det blir en sväng till forum faktiskt:)
Ber om ursäkt för att jag la upp bilderna på kläderna, vart då så uppenbart för många vad det är vi väntar.
Tror inte jag riktigt tänkte mig för:)

Igår var vi ute och käkade med jobbet. Efter mycket om och men kom jag iväg. Var inte det lättaste att hitta något att ha på mig då allt sitter på tok för tajt. När jag äntligen bestämt kläder tänkte jag "åh nu ska jag nog ha min fina svartakappa" eller hur? den enda knappen jag kunde knäppa var den precis under bröstet. Såg inte klokt ut haha:)
Men åh så trevligt vi hade. Jag köpte alkoholfriadrinkar hela kvällen för 35 kr st måste ju passa på att dricka drinkar nu när det är så billigt:) Jag hade superkul, tack alla fina kollegor och fd kollegor:)

Nu ska jag åka och lämna wilda hos mamma för att sen åka till forum och handla present till Alex, Fotofickor till mitt projekt, sen har jag också fått en beställning på en tavla som jag måste fixa:) ROLIGT!

Ikväll blir det middag hos mamma sen soffhäng. Me like!

Planer framöver:
Torsdag 14/1 8.15 MVC
Måndag 18/1 14.15 Tittut Ultraljud : )
Tisdag 26/1 Middag hos Noni med tjejorna.
Torsdag 28/1 13.30 MVC
Torsdag 28/1 17.30 Socialkontoret Bekräfta faderskap
Lördag 30/1 Sopplunch och fika hos Amanda
Lördag 30/1 Middag mamma med mina bröder
Söndag 31/1 Blivande faster Amanda fyller år

Fredag 5/2 Utgång jobbet + Dom bästaste fd kollegorna Ingela och Katarina
Tisdag 9/2 14.30 MVC
Tisdag 9/2 Förberedelsekurs förlossning 15.00 MVC
9/2 Tjejkväll hos finaste Malin.
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3 + Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Måndag 5/4 BF <3



Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: pinglan

Tack Liza att du kom ihåg mig !!!

Hittade du nåt till Miraklet?

mmmmmm bilderna var inte sååååååååååå smart

kramizar Pinglan

2010-02-06 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0