Alla Hjärtans Dag

Vet egentligen inte vad jag tycker om det här med Alla Hjärtans Dag.. Klart jag gärna skulle vilja fira det ordentligt men samtidigt ska man väl uppskatta/visa kärlek till varann vilken dag som helst. Inte bara för att det är alla hjärtans dag! Alex och jag firade iaf denna dag lite på varsitt håll. Jag städade i lägenheten och Alex fick åka till akuten med en axel ur led. ( Det var inte jag utan det hände under en bandymatch)
Men jag är säker på att vi älskar varann lika mycket för det:) Kan tänka mig starta stadigare traditioner kring Alla hjärtans dag när vårt lilla mirakel är här.

Men jag får väl säga det ändå GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!:)

Igår var Jag och Hugo (Alex lillebror) på Naturhistoriska riksmuseet och Cosmonova. Var så mysigt, kunde inte låta bli att längta lite mer tills jag har en egen liten att åka på museum med.
Vi åkte buss, tunnelbana, tog en korv på vägen, gick runt bland utställningarna i flera timmar, fikade, tittade i shoppen(Hugo valde ett jättefint halsband med en hajtand på) sen såg vi en film på Cosmonova, DEEP SEA!
Först ville Hugo sitta högst uppe i salongen men då stoppade jag lite och sa att vi kunde sitta lite mer på mitten då det är så väldigt högt ändå. Men när vi väl slagit oss till ro insåg Hugo hur högt upp vi satt och ville då gå längst ner och det gjorde vi. Det var en stadig hand jag fick hålla i under hela filmen, som tur var filmen ganska harmonisk. Tror det var en bra uppvärmning inför nästa gång. :)

Planer framöver:
Torsdag 14/1 8.15 MVC
Måndag 18/1 14.15 Tittut Ultraljud : )
Tisdag 26/1 Middag hos Noni med tjejorna.
Torsdag 28/1 13.30 MVC
Torsdag 28/1 17.30 Socialkontoret Bekräfta faderskap
Lördag 30/1 Sopplunch och fika hos Amanda
Lördag 30/1 Middag mamma med mina bröder
Söndag 31/1 Blivande faster Amanda fyller år

Fredag 5/2 Utgång jobbet + Dom bästaste fd kollegorna Ingela och Katarina
Tisdag 9/2 14.30 MVC
Tisdag 9/2 Förberedelsekurs förlossning 15.00 MVC
9/2 Tjejkväll hos finaste Malin.
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3
Onsdag 17/2 Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC
Lördag 20/2 Fira Alex och Leif med Middag hos Åsa
Måndag 22/2 16.45 MVC
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
26/2 Tjejmiddag hos Åsa
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Söndag 28/2 Brunch med tjejerna
Lördag 6/3 1 årig förlovningsdag
Lördag 13/3-14/3 Ev SPA med Bästa Sofia
Lördag 27/3 Finaste Fanny kommer till Sthlm<3
Måndag 5/4 BF <3

Känns som om jag bara har roliga saker framför mig. Livet är bra underbart!

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0