För det är ingen vanlig dag...



.....Nej det är Lizas födelsedag hurra hurra hurra!
Idag fyller jag 23 år... Hur känns det?
Det ständiga frågan. Det känns fantastiskt och det jag tror är mest fantastiskt är inte själva födelsedagen eller att jag just fyller 23. Utan att jag faktiskt står här "höggravid" för det är precis vad jag är på min 23 års dag. Kan man må bättre. Att jag ska få bli mamma när jag är 23 är Bäst!
Jag är helt klart nöjd med mitt liv <3

Nu har precis första gänget med gäster gått. Vi har fikat, pratat och öppnat paket! Tack för alla fina presenter!
Om en liten stund ska vi åka över till dom vi köpte lägenheten utav. Alex ska förmodligen hjälpa dom lite med målning och så ska vi få se deras nya boende :)
Sen ikväll kommer mamma och Claes hit på middag hoppas Jim också kan komma.
Imorgon blir det brunch med tjejerna ska bli så roligt! Känns skönt att man är ledig en vecka efter denna intensiva men roliga helg!


Planer framöver:
Torsdag 14/1 8.15 MVC
Måndag 18/1 14.15 Tittut Ultraljud : )
Tisdag 26/1 Middag hos Noni med tjejorna.
Torsdag 28/1 13.30 MVC
Torsdag 28/1 17.30 Socialkontoret Bekräfta faderskap
Lördag 30/1 Sopplunch och fika hos Amanda
Lördag 30/1 Middag mamma med mina bröder
Söndag 31/1 Blivande faster Amanda fyller år

Fredag 5/2 Utgång jobbet + Dom bästaste fd kollegorna Ingela och Katarina
Tisdag 9/2 14.30 MVC
Tisdag 9/2 Förberedelsekurs förlossning 15.00 MVC
9/2 Tjejkväll hos finaste Malin.
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3
Onsdag 17/2 Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC

Lördag 20/2 Fira Alex och Leif med Middag hos Åsa
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
26/2 Tjejmiddag hos Åsa
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Söndag 28/2 Brunch med tjejerna
1/3 16.45 MVC
2/3 Ikea med Bästaste Moa och Linnea
2/3 Föreläsning sös 16.30-18.00
Lördag 6/3 1 årig förlovningsdag
Lördag 6/3 Fira finaste Linneas 23 årsdag
Lördag 13/3-14/3 Ev SPA med Bästa Sofia
Lördag 27/3 Finaste Fanny kommer till Sthlm<3
Måndag 5/4 BF <3


Tycker magen växer för varje dag. Jag förundras när jag står framför spegeln att huden kan töjas så och att det verkligen ligger en liten människa därinne. En människa som vi ska vårda och älska resten av våra liv.
 



"Att få egna barn är en stor lycka. Tänk att gå omkring med en stor mage och vänta och undra, vad blir det.
Alla människor tittar avundsjukt, önskar lycka.
Man planerar och vill köpa massor av fina kläder och leksaker.
Varje barn är ett under, olika men underbara. Och att se dem växa upp, dela glädje och sorg, det är livet."


Inga-Britta Forsman
Min älskade mormor

Kärlek






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0