Nu har storken kommit..


..på plats ovanför miraklets vagga:)




Den är så fin, första gången jag såg den var för ett år sedan när jag var gravid första gången.
Då tänkte jag bara den ska jag ha! Nu har jag äntligen fått den:)

Spjälsängskyddet är också på plats dock inte rätt bäddat,
(Då det ska vara vita sängkläder från Lundmyr of sweden)


Men visst blir det fint, här kommer den lilla nog sova gott!

Prata med en mamma på jobbet idag som fick en son förra året. Pojken var beräknad i mitten av april men kom i mitten av februari. Han mår hur bra som helst och är hur Fin som helst!
Men fattar ni det är? Det är som om treskulleblifyra typ nu, känns ju helt galet!

Ne.. nu ska här bakas kladdkaka för Älsklingen fyller år imorgon:)

Hörs snart igen Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååå vad fint det ser ut! Där kommer nog Miraklet att sova som en liten gris ;)



Kram på er!

2010-02-15 @ 20:56:30
Postat av: Niclasmagnhild

really good site!!

2011-03-24 @ 16:15:10
URL: http://niclasmagnhild.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0