27 fulla veckor..

Idag har jag gått 27 fulla veckor det betyder alltså att jag imorgon tar steget in i vecka 28:)
Bara 12 veckor kvar. (Exakt 3 månader)
Igår var jag och min kompis Petra och tittade på vagnar.. shit vilken djungel!Vad skulle jag göra utan dig Petra!
Vi kände, klämde, körde, lyfte allt för att hitta en som passar oss. Vi tittade på massa fina saker till småbarn och Petra frågade "Hur kan du hålla dig, vill du inte köpa allt?"
Men jag tror inte jag är där eller så vet jag inte vart vi ska börja. Tror att efter UL kommer det bli skillnad och sen tror jag när man väl börjar shoppa så shoppar man. Finns så mycket annat vi behöver fixa som sovplats, Skötbord, Förvaring, BARNVAGN, bilbarnstol m.m. 
Sånna praktiska grejor och när det är på plats kan man börja med allt "roligt"
Tillbaka till barnvagnen:
Efter lite prat med Alex är vi nästan säkra på att det blir en Emmaljunga City Cross -10
Önskar en svart så kan man ju lägga till lite färg i bädden och med skötväska.
Så i födelsedagspresent då både jag och Alex fyller år i Februari kan ju presentkort på Barnenshus i Nacka vara ett absolut Säkert kort: )

Idag har Alex jobbat och jag har varit ledig. Började dagen med en promenad med Malin och Troja. Sen åkte jag hem till Mamma som precis kommit hem från sin resa till Irland. Åh jag älskar min mamm är skönt att hon är hemma. Vi fikade,tittade på kort och tog en promenad förbi mormors grav.

Nu är jag hemma och ska om någon timme åka till Moa på middag och mys. Ska bli jätte trevligt!
Är så roligt när man väl får till det då man ofta har så fullt upp. Men ikväll blir det av härligt!

Imorgon blir det middag hos mamma med syskonen och på onsdag kommer min morbror med familj hit på Lunch/middag.

Jag ska också ringa och byta 3D ultraljudet från Guldpaket till ett Premiumpaket då ingår det inte bara:

  • cd med 20 - 50 3D bilder, exakt antal beror på barnets position, samt rörliga videoclips
  • könsbestämning om önskas
  • en detaljerad ultraljudsrapport
     
    Utan också:
  • undersökningen inspelad på dvd (ca 30 min)
  • utskrivna bilder i svart/vitt (6 st) och i färg (4 st)

    Skillnaden är bara 200 kr och det kan du vara värt när man väl är där. Sen ville Mamma och Claes gärna bidra lite också så det tackar vi för: )

    Igår var vi på bio och såg Avatar. Fy fan vilken bra film.. Är lite glad att vi inte såg den i 3D då man är så inne i filmen ändå att jag nästan vart lite illamående. Den är gjord på sånt grymt sätt att man får lite "cosmonova känsla".
    Trots att den lilla/lilla i magen lekte Ninja i 2,5 timme och försökte göra allt för att "synas" var jag helt fast i filmen. Så har ni inte sett den är detta ett måste.


  • Nu är det snart dax för mig att hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällen.
    Hörs snart igen

    Kärlek Liza


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0