Älskar helger

Igår var jag helt slut efter två hela dagars arbete:) hur ska detta gå? härligt med en lugn start iaf! På måndag drar det igång på rikigt!
Vi var först hemma hos mamma på middag sen åkte jag och Alex ner till Ekvallen och tittade på bandyn.
Men det var såå kallt! Såg inte klart hela matchen då fötter och händer höll på att frysa ihjäl.
Åkte då hem, la oss på soffan och såg Män som hatar kvinnor.
Ursch vilken ruggig film men grymtbra! Nu vill jag se 2an "flickan som lekte med elden" och 3an "luft slottet som sprängdes".
Tror jag vart upprörd när vi såg filmen och tror det lilla miraklet i magen kände av det då den rörde sig som aldrig förr. Alex och jag låg och tittade på magen som guppade upp och ner. Sa det till Alex att vi skulle filmat det är så hätigt att se rörelserna utanför magen. I säkert 2 timmar höll den på. MYS!

Idag har vi städat hemma, handlat, slängt skräp och sen kom Jonas och Elin med lilla Winston. Vi var ute en sväng, drack kaffe, åt middag med efterrätt och hade det mysigt!
Var skoj att träffa deras hund som var så söt. Alex tog massa bilder men jag kan tyvärr inte lägga in de får vänta tills han fixat dom.

Nu har de åkt hem, Alex åkte iväg och bowlade (orkade inte följa med känner mig jättetrött) så nu sitter jag här i soffan och myser. Längtar till sängen som dessutom är nybäddad.  

Imorgon ska jag och Alex åka och kika på vagnar och bestämma oss för hur vi ska göra.
Ny/begagnad?
Brio/emmaljunga?
Är så svårt att veta. Men det är ju dax att börja ta tag i sakerna nu. För det är som sagt inte lång tid kvar.
Ska också försöka få till lite magbilder imorgon så ni får se hur den växer: )

Skriver mer snart
Kärlek Liza

Kommentarer
Postat av: pinglan

Hej Liza!

Klart att en juste begagnad duger bra!!!Om du frågar mig iaf.

De pengar du spar kan du lägga på dig å Alex när ni får barnvakt av farmor Åsa eller mormor Eva!!! Kvalitetstid för er kommer att vara guld värt!!!Glöm inte det!!

Din mage var såååååååå fin nu.

kramizar Pinglan

2010-01-09 @ 22:09:58
Postat av: Malin

jag håller med... pengar du kan lägga på annat eller skämma bort bebben med :)! Är ju ingen barnvagnsexpert men inte stor chans att du märker någon skillnad... Ringer dig, kanske en promenad i veckan?

2010-01-10 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0